Pahoinvointivinkit pinoon

Tiittinen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Huhtikuiset 2022
Tämän tyyppistä ketjua ei tainnut olla valmiina. Suurimmalla osalla odottajista on ainakin jonkinlaista pahoinvointia ja en varmasti ole ainoa joka janoaa vinkkejä miten helpottaa elämää sen kanssa!
 
Mun vinkit tähän asti on syödä vähän väliä jotain. Suolakeksit on toiminut mulle hyvin. Oon huomannut että paha olo tulee myös jos syö liikaa kerralla :rolleyes: Raskausvitamiini on pakko ajoittaa iltaan. Rasvaisia ruokia oon yrittänyt välttää ettei tule närästys lisäkiusaksi.
 
Tämä onkin hyvä ketju!! :)

Mitenkäs muut jakselee? :) Onko jo pahoinvointia? Lievää tai jo ihan pöntön halaamista?
 
Täällä ei vielä pahoinvointia. Viikot 5+4. Eiköhän se ehi vielä tulla.
 
Täälläkään ei ole pahoinvointia ja mennään viikoilla 5+3. Toivottavasti ei tulisikaan, ainakaan pahana :angel7
 
Noniin, iltapahoinvointi hieman nostanut päätään :wtf: tuntuu että jos ei syö niin ällöttää ja jos syö niin heti sen jälkeen ällöttää myös. Pitäisi kokoajan olla sopivan kylläinen olo ilman syömistä :grin
 
Noniin, iltapahoinvointi hieman nostanut päätään :wtf: tuntuu että jos ei syö niin ällöttää ja jos syö niin heti sen jälkeen ällöttää myös. Pitäisi kokoajan olla sopivan kylläinen olo ilman syömistä :grin
Täällä kans hieman iltapainotteista huonoa oloa. Tosin en liitä sitä syömiseen/syömättömyyteen. Jännä kun ei tunnu aamuisin yhtään mutta siinä neljän jälkeen alkaa kummasti tuntua aaltoillen. Myös vatsajomottelut painottuu iltaan.
 
Vaikka aamulla ennen aamupalaa onkin vähän heikko olo niin on tämä iltapahoinvointi ihan omaa luokkaansa. :yuck:
Ei ole onneksi ollut vielä pakko oksentaa, mutta kuvotusta on.

Enkä vieläkään valita, koska ihana vaan kun on oireita. :rolleyes:
 
Joo on se kyllä jännää! Kun etoo niin ärsyttää, sit jos se loppuu niin pelottaa että jotain huonosti :banghead: en oikein itse tällaiseen osannut varautua :grin
 
Itsellä viikko 5+1, ja jo on pahoinvointia. Se tuntuu hullulta, kun en vielä uskalla olla varma raskaudesta, ja ekaan neuvolakäyntiin on vielä 2,5 viikkoa. Iltapäivisin jo näihin aikoihin on tullut jo viikon ajan huono olo. Kuin olisi syönyt jotain väärin. Ja sellainen olo, että tuleeko ripuli, mutta ei tule. Jännittää, että milloin alan kenties voida vielä pahemmin. Onneksi teen etätöitä! :wink
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on ollut pahoinvointia jo noin viikon verran, tuntuu että koko ajan vähän voimistuu. Tässä raskaudessa tuntuu enemmän kuin viimeksi, tai sitten on jo päässyt unohtumaan viime kerrasta. Ei kuitenkaan ole tullut oksettavaa oloa, lähinnä semmonen ällötys just jos ei oo syönyt ja heti syönnin jälkeen. Painottuu aamuun ja iltaan, väsymys varmaan jotenki vaikuttaa.
Paljon vaan lepoa, vettä ja pieniä välipaloja nii jaksaa :cat:
 
Ei tunnu mikään muu auttavan kaameaan oloon kuin et ihan koko ajan pitäisi syödä, mieluiten sipsejä :dead:
 
Täällä alkaa elämä vihdoin voittaa 2,5kk pahoinvoinnin jälkeen. Onneksi.
Vähän omaa oloa helpotti tasaisesti syöminen mutta olin kyllä taivaassa tiputuksen jälkeen. Vinkkini on kyllä ehdottomasti hakemaan apua mieluummin aikaisemmin kuin myöhemmin
 
Onko muilla alkanut pahoinvointi uudestaan keskiraskaudessa? Täällä viikkoja 26+, ja pahoinvointi on alkanut nostaa uudestaan päätään. Erona alkuraskauteen, siihen liittyy vatsan pingotus/pitkään kestävä supistustila. Oksennellut en ole missään vaiheessa, mutta aika ällö olo on taas aina välillä. Onneksi ei enää 24/7, kuten alkuraskaudessa.
 
Takaisin
Top