Mulla oli kanssa esikoista odottaessa kolme ekaa kuukautta rajua pahoinvointia,oli nimittäin vuoteen oma koko tuon ajan,en voinut syödä,juoda mitään,jos yritinkään tuli heti ulos,samoin hajutkin,mies kun rupes syömään oksensin heti siitä ruuan hajusta,tätä oksentelua oli yötäpäivää ja en ollu jalkeilla yhtään,sen verran mitä vessassa kävin ja silläkin välillä oksensin vessassa sekä kun tulin takaisin sänkyyn.Ja tietty mitkä neuvola-ja ultra käynnit oli,mutta oksennospussi oli matkassa aina(useitakin)Pahoinvointiin yritin ottaa panadolia ja paratabsia,mutteipa ne kovinkaan auttanut,ehkä hetkellisesti ja taas.Laihduinkin tänä aikana rajusti,tuntu että kuolen justiin.Ilman miestäni en olisi pärjännyt yhtään,ja olen ikionnellinen että hän jaksoi tukea tuona aikana mua jatkuvasti.
Eli ei siihen raskauspahoinvointiin ole oikeastaa mitään sellasta millä se lähtis pois kokonaan,se kestää sen aikansa,mutta olen lukenut niistä rannekkeista,kannattaa kokeilla olisko niistä apua.
Mulla on nyt esikoinen 9kk ja toista ollaan hartaasti suunniteltu ja tuntemukset on nyt että olisin raskaana,ensiviikolla teen testin josta sitten selviää,pelkään että sama olo tulee seuraavan raskauden myötä ja jos tulee kuinka hoidan esikoisen? :S hän on rintamaidollakin vielä..
Onko muita jolla ollu rajua pahoinvointia ja koittanu hoitaaa lasta kotona?kertokaa kuinka onnistunut?