Mua on tässä pohdituttanut erilaiset masut ja oon kovasti analysoinut omaani nää viikot. Ihan vaan uteliaisuudesta urkin, että minkälaisia näkymiä teillä muilla on. Mulla raskaus alkoi näkyä jo viikon 8 kieppeillä ihan selvästi. Nyt maha on jo kunnon pömppö. Oon pienikokoinen, hoikka ja siro, joten kaikki muutokset tuppaa tulemaan heti kaikkien tarkasteltaviksi. Viimeset kaks viikkoo ennen ultraa vedin töissä vatsaa sisään, ettei muut huomaisi [;)]
Mulla on siitä erikoinen (?) vatsa, että se on alkanut nyt pömpöttää jo heti rintojen alapuolelta. Mulla on siis oikeesti kunnon lapsenomainen pömppis! Kelasin, et onkohan mulla jotku lihakset vähän huonot, vaikka oonkin reenannut koko ikäni kaikenlaista, kun on päässy nyt jo noin pullahtamaan. Omia farkkuja pidän tällä hetkellä niin, että vetskari ja napit on auki ja vyö pitää housut päällä. Ja joo, en pidä lyhyitä paitoja, vaan tunikoita tällaisen virityksen kanssa [:D]
No mutta tällaista tänään. Minkälaisten mahojen kanssa te liikuskelette?
Mulla on siitä erikoinen (?) vatsa, että se on alkanut nyt pömpöttää jo heti rintojen alapuolelta. Mulla on siis oikeesti kunnon lapsenomainen pömppis! Kelasin, et onkohan mulla jotku lihakset vähän huonot, vaikka oonkin reenannut koko ikäni kaikenlaista, kun on päässy nyt jo noin pullahtamaan. Omia farkkuja pidän tällä hetkellä niin, että vetskari ja napit on auki ja vyö pitää housut päällä. Ja joo, en pidä lyhyitä paitoja, vaan tunikoita tällaisen virityksen kanssa [:D]
No mutta tällaista tänään. Minkälaisten mahojen kanssa te liikuskelette?
eikös sitä oo sanottu että jos tulee tyttö niin sitä levenee vähän joka suuntaan ja sit jos on poika niin tulee vaan semmonen pallomaha..?