Päkiäkipu?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mirde

Puuhakas puhuja
Onko kenelläkään muulla päkiät kipeänä?! Aamulla, noustessa särkee joka askeleella ja nyt myös pitkin päivää.. Hirmu veemäinen "vaiva".. nyt tiedän, miltä pienestä merenneidosta tuntui.. [8D]

Jos jollain on vinkkiä vaivaan, niin vinkatkoon hetimiten! [;)] Mieluusti kokeilen vihjeitä asian tiimoilta. Josko auttaisi..

mulla on muutamana aamuna ollu päkiät kipeät, mutta mulla on ollu jalat myös tosi turvoksissa, ja oletan kipuilun johtuvan siitä...

Mulla on kans ollu ton tapasta. Tosin kipu tuntuu jalkapöydän luissa ja jänteissä. Pahenee sitä mukaa mitä enemmän tulee käveltyä ja saunoa en jalan takia voi koska se menee sellaseen kuntoon ettei sillä oikeen kävellä. Kävin sitä lekurissakin näyttää ja sano vaan että rasitus vamma tai rasitusmurtuma. Voidaan kattoo röntgenil et onks siin murtuma mut mitään sil ei kyl voida tehdä. Paranee ittestään. Vähän epäilen että johtuu tosta runsaasta painon noususta, kun en jalkaa sen hurjemmin oo rasittanu raskauden aikana ku ennen raskauttakaan. Toivotaan että joskus paranee...

Juu kuulostaa tutulta. Eikä se ihmekkään jos yhtäkkiä tulee painoo lisää 15kg nii varmasti jalat ottaa kohta lopputilin. [:D]

Mulla ei ole päkiät niin kipeät, mutta kantapäät sitäkin enemmän - varsinkin iltaisin tuntuu, ettei pysty kävelemään muuta kuin päkiöillä. Aamulla onkin sitten koko jalkapohja ihan tuusana...

Joo on! On ollut jo toista kuukautta tamakin vaiva, mutta onneks vaan aamuisin, ja menee pian ohi, kun tallustelee. Luulin, etta se johtuu siita, kun on painoa tullut ja kaytan vaan tollasia flipfloppeja [:D]

Mulla on vissii lukihairio ku luin ton otsikon etta pääkipu........ Noh, talla hetkella on kylla hedarikin... En oo saanu nukuttua prkl, ku 3 h...

Huooh... mä oon kumonnut päätökseni, etten valita helteestä. LIIAN KUUMA. Ja päkiäkipu on yhä elämässä oleellisesti mukana.. niin oleellisesti, että jouduin ostamaan tänään tukisukat! [:@] Jos ne auttaisivat tähän.. mulla on päkiät kuumat, turvonneet ja kipeät. Pidin eilen kylmässä vesisaavissa ja kylmäkallea niiden välissä.. eipä se juurkaan auttanut kuin hetkellisesti. Mutta ihanaa, että edes hetken. Mites muilla?

Takaisin