Päivän positiiviset

Täällä maalla on ihanan rauhallista kun mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu (painovoimainen ilmastointi on äänetön). Puulämmitteinen sisäsauna on pikkuhiljaa lämpenemässä.
Poika nukkuu täällä aina eka yön jälkeen niin eritavoin kuin missään muualla, ja niinpä ihan kevyesti ääntäen on pari kertaa pyytänyt tissiteltyä (nukahti klo20.30) että tiedän voivani mennä rauhassa saunaan.
 
Oli ihana irtiotto viikonloppu lasten kanssa, samoin tuntuu että koti ei haise enää niin kamalan pahalta 🙊. Sain kotiin treenitarvikkeet niin pääsee taas "salille" vuoden tauon jälkeen. Ens viikolla pääsen näkee kavereita kotipaikkakunnalle mikä on myös ihanaa 💜
 
Kappas, alle 3-vee lapsilisä nousee +26€/kk. :smiling-eyes: No sepäs mukavaa, meillä taloudessa on kohta kaksi sellaista laatua. :smiling-eyes:
 
Vessasta iltapesuilta lähdettiin kohti makkaria. Taapero nukahti siinä 3.5m matkalla alastomana mun olkapäälle. Istuinpa sitten aikani sängyn reunalla peitolla häntä kylmältä suojaten, tilanteesta nauttien hoitopöydältä toisella kädellä esiin kaivetun teippivaipankin ollessa jalkovälissään jotenkuten ja sinnepäin..
Loppujen lopuksi laskin hänet mun sänkyyn nukkumaan sen ison peiton sisään alastomana kevyesti kapaloituna. Eikä hän herännyt edes siihen pystystä vaakaan asennon vaihtoon...
 
Muokattu viimeksi:
Tärkeää välillä keskittyä hyvään!

Ihana rauhallinen päivä, jäätelöauto tulee, lapset menee ajoissa nukkumaan. Karmivan hyvää sarjaa meinasin katsoa illalla!
 
Tuntuu että moni asia on helpottunut vauvan kanssa viime aikoina.

Hän nukkuu paremmin päiväunia, nukahtaa paljon helpommin. Ilmavaivat eivät selkeästi tunnu hänestä enää pahalta.

Kylpeminen sujuu. Vaunulenkitkin ovat menneet tosi hyvin, ja alussa luulin etten ikinä saa häntä viihtymään ja nukkumaan vaunuissa, ja nyt käydään lähes joka päivä ja hän nukahtaa useimmiten tosi nopsaan.

Hän viihtyy pidempään esim. sitterissä niin saadaan tehdä miehen kanssa vaikka yhdessä ruokaa vauvan seuraillessa touhuja sitteristä. Välillä lauletaan ja hassutellaan hänelle.

Pääsiäisenä saatiin kuulla, ja jopa videolle, ensimmäiset naurut! Miten ihana ääni! Parasta ikinä ♥️

Ollaan saatu enemmän varmuutta monessa asiassa, ja kun joku asia menee hyvin, saa siitä niin hyvän fiiliksen ja tunteen että kyllähän mä jotain osaan ja pystyn ☺️

Ja lisään vielä sen, että hän on kasvanut tosi hyvin, vaikka korviketta menee koko ajan vähemmän! Eli olen saanut maidontuotantoa lisättyä tarpeeksi. Painoa oli tullut kuukaudessa noin kilo, ja pituuttakin tosi hyvin.


Tiistaina hän on jo 4 kk! Tuntuu samaan aikaan tosi pitkältä ja tosi lyhyeltä tämä aika.

Parin päivän päästä on jo lämpöisempää ja nää lumet sulaa äkkiä, vaikka nyt kovin talviselta näyttääkin.

Kaikille ihanaa viikonloppua ja kevättä! 💐
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top