Päiväkirjan kirjoittaminen

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kirjoitatteko päiväkirjaa? Tai oletteko joskus kirjoittaneet?

Itse olen ollut oikein ahkera kirjoittamaan ja ovat kaikki tallella, laatikollisiahan niitä kirjoja, vihkoja ja kalentereita on. Ehkä viiteen vuoteen en enää ole kirjoittanut.

Joskus kirjoitin sekä paperiversiota että koneelle. Vihkoon kyllä tuli enemmän tekstiä. Enää en ole kirjoittanut vuosiin. Hävettää kyllä vieläkin omat teini-iän raapustukset, äiti juuri oli siivonnut varastoa ja soitti, että "täällä on jotain sun rakkauskuvitelmia"... Älä lue niitä. :bag::arghh::hilarious:

Oon aina kirjoittanut enemmän tai vähemmän.
Ne vanhat kirjat taitaa olla porukoiden vintillä, ellen ole jo joskus heittänyt menemään. En kyllä niitä ehkä halua lukea. Nykyäänkin tulee kirjoiteltua jonkin verran, mutta ei ehkä enää niin usein. Mut pakko olla silti aina jotain vihkoja kaiken varalta.

Pentuna (8-15veenä) jaksoin kirjoittaa ahkerasti. Sitten kyllästyin kun ei elämässä tapahtunut mitään ylöspantavaa.
Aikuisena olen muutaman kerran aloittanut päiväkirjan, mutta pariin sivuun on jäänyt.

Lapsesta asti ( eli kun opin kirjoittamaan 5-6v) olen kirjoittanut. Mutta esikon syntymän jälkeen enää satunnaisesti ja kun toinen, kohta 10kk ikäinen, syntyi, ei enää millään ehdi.

Monta kertaa olen yrittänyt kirjoittaa, mutta aina se sitten jää. Joko unohdan tai en päivän päätteeksi enää jaksa.

Takaisin