Päivä ystävän kanssa - mitä tehdä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä te teette jos haluatte viettää ystävän kanssa aikaa vähän spesiaalimmin? Tai mitä haluaisitte tehdä?

Kysymyksen taka-ajatksena se meidän on tarkoitus yhden ystävän kanssa tässä heinäkuussa viettää päivä yhdessä tehden jotain vähän speliaalimpaa kuin tavallisesti. Saadaan tähän päivään vielä ulkopuoliselta taholta n. 100€ rahoitus. Nyt pitäisi vaan päättää, mitä tehdään. :grin

Leffa ja ulkona syöminen tuli mieleen, mutta ei se kai tarpeeksi spessua ole? Joillei kyseessä olisi kutsuvierasnäytös ensi-iltaan tai vaikka mysteerinäytös, tai esim. sokkona syöminen :grin

Entä joku benji-hyppy tai seinäkiipeily? Kuumailmapalloilu?

Ihana ongelma! :happy: Itseäni houkuttaisi kylpylä, jossa voisi lillua rauhassa altaissa ja saunoa, samalla saisi jutella ystävän kanssa oikein ajan kanssa. Sen jälkeen tietysti vielä syömään. Vai kaipaatteko enemmän aktiviteettia?

Hmm. Ainakin syömään haluaisin mennä. Sen jälkeen ehkä keikalle, elokuviin tai kesäteatteriin? Vaikea keksiä, kun ei ole koskaan tarvinnut :grin Kuitenkin jotain sellaista, jossa ensin saisi rauhassa jutella ja sitten voi olla muuta ajanviettoa,jossa juttelu ei välttämättä tarvitse olla pääasia vaan se yhdessäolo.

Mä varmaankin kaverista riippuen (on niin vastakohtia mun hyvissä ystävissä, ettei kaikille todellakaan kävis sama aktiviteetti) lähtisin joko pakohuonepeliä pelaamaan ja syömään, huvipuistoon tai sitten shoppailemaan ja manikyyriin. Yhteisen suosikkiesiintyjän keikka voisi olla myös varsin mahtavaa, mutta kavereista ei juuri löydy samasta musiikista tykkääviä.

Oon tässä kyllä miettinyt miehen houkuttelemista pakohuonepeliä pelaamaan, mutta voiskin pyytää kaveria, ellei mies innostu :p

Minulle voisi olla ongelma tuo, että pitäisi kuluttaa rahaa. Ystävän kanssa menisin mieluiten metsään, ehkä eväät voisi ottaa mukaan tai jos löytäisi luontokohteen, jossa on kahvila. Joku ulkomuseo voisi olla mukava.

Voitais mennä vaikka seikkailupuistoon, suppailemaan, johonkin venenatkalle tai saareen, altaalle/löylyyn tai vastaavaan saunapaikkaan, syömään, teatteriin tai konserttiin. Vähän riippuu toki mitä on paikallisesti tarjolla.

Kiitos kaikille ajatuksista. :) Todennäköisesti päädytään syömään rauhassa + tekemään jotain yhdessä. Pakohuone ei muuten ollut käynyt itsellä mielessäkään.

Takaisin