Pääsykokeet

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onkos kukaan menossa koulun pääsykokeisiin? Miten ootte valmistautuneet?

Hain ekaa kertaa amk (verkko-opintoihin, niin vois käydä töissä suht normaalisti). Järkytyin vähän kun oon ottanut selvää niistä pääsykokeista.. Vielä olisi aikaa ostaa valmennus ja mietin sitä kyllä. Mun haluamaan paikkaan on tyyliin 35 hakijaa yhtä paikkaa kohti niin ei oo odotukset korkealla että pääsen. Todistusvalinnassa ei tuu riittää pisteet niin pääsykokeethan ne sitten sen pelin ratkaisee.

Hei, oon menossa pääsykokeisiin 28.5 ja jännittää aika paljon. Matematiikkaa pääsääntöisesti harjotellu koska oon aika surkia siinä 😮‍💨. Englanti menee kyllä mutta jos Ruotsia on nii menee aika arvaamalla 😅. Aattelin ostaa vielä valmennuskurssin. Tuleekohan vääristä vastauksista sitten miinus pisteitä? 🤔🤔 Voi olla että pääsen todistuksellakin ja haen tosiaan ekaa kertaa Amkiin.

Ei tule vääristä vastauksista miinuspisteitä. Monivalintaa, mutta ai herranjesta kun on vaikeita! Huomaa et enkku ja matsku on pahasti ollu ruosteessa.

Mä kokeilin onneani ja oli sellainen kurssimuotoinen pääsykoe, missä oli useita eri tenttejä mitkä piti opiskella. Edellisestä opiskelusta on aikaa, niin vähän meni aikaa muistella mikä on itselle sopiva tapa oppia ja mikä yllätti, niin se väsytti mut ihan täysin 😁 Uuden opettelu vei vissiin sen verran energiaa..

Kurssimuotoisille pääsykokeille ehdoton ääni täältä! Mulla ois pääsykokeet kans nyt ens viikolla, mutta todennäköisesti en osallistu. Ajatus oli jatkaa opintoja ensi syksynä yliopistotasolle, mutta sainkin vakituisen työpaikan, niin suunnitelmat muuttuvat.

Takaisin