Pääkaupunkiseudun vaunuliikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja babymami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

babymami

Satasella mukana keskusteluissa
Kesäkuiset 2025
Voitteko kertoa vinkkejä helsinki-espoo-vantaa alueen vaunuliikkeistä? Meillä oli mukamas vaunut varattuna kunnes tajuttiin ruveta tutkailemaan tarkemmin ja tajuttiin että meille yritetään myydä ihan sikaa säkissä. Ärsyttää. Ja ei muutaku uusien vaunujen etsintään -.-

Parasta ja asiantuntevinta palvelua olemme mielestämme saaneet Flamingon Vauvatalo Johannasta (näillä taisi olla vain Emmaljungaa), Tammistossa olevasta VauvaPisteestä ja Keravalla olevasta Pikku hurmurista (täältä luultavasti ostamme vaunumme). Tammiston Lastentarvikkeessa oli myös ok palvelu, mutta siellä ei ole edustettuna Brioja joihin nyt olemme päätymässä. Petikossa/Varistossa on sitten myös AT-Lastenturva, josta olemme muissa lastentarvikejutuista saaneet hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Nyt emme siellä ole käyneet (pitäisikin ehkä mennä).

Mitävaunuja olitte Prötkis katsoneet?

Lauttasaaressa on AIVAN IHANA vaunuaitta niminen lastentarvike kauppa. Siel on todella kivaa porukka. Samat myyjät jo ainakin 5v mitä itse olen käynyt siellä. Se kertoo jo siitä et ne tykkää itsekin olla siellä. Siellä myydään monia merkkejä.

Johanna vauvatalo, joka on Espoon sellossa on myös todella hyvä. Iso kirjo kaikkia mahdollisia merkkejä. Itse en tykännyt siitä, ku myyjiä oli usein vain yksi-kaksi ja asiakkaita 20 ja sit joutu odottelee välillä 20-30 min vuoroa. En tykännyt myöskään nuorten myyjien asenteesta. Välillä heillä selkeästi näkyi läpi et jokin asia otti pannuun. Ja ei sit viitsinyt enää itsekkään kysellä eri tuotteista.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Me ollaan ostettu oikeestaan kaikki isommat jutut (ja vähän pienemmätkin) Tammiston Lastentarvikkeesta. Kaikkia vaunumerkkejä siellä ei kyllä ole, mutta palvelu on hyvää! Me mm.ostettiin vaunut ja sänky, mutta jätettiin ne niiden varastoon odottamaan uuteen taloon muuttamista. Mies kävi ne sitten sieltä hakemassa kun oli hyvä hetki. Takuu korjaus (tai uuden saaminen tilalle) itkuhälyn kanssa meni täysin kivuttomasti ja mm.turvakaukalot ja isofixit saa käydä kokeilemassa omaan autoon, että sopiiko.

Vantaan tammistossahan on lastentarvike ja vauvapiste, flamingon johannassa tosi pieni valikoima. Petikon lastenturvassa on iso valikoima vaunuja. Omat vaunut ostettiin kuitenkin petikon Lastentarvikkeesta jossa on myös outlet puoli.

Sellon Sembalot mainoksessa on nyt ke-to välin vauvatalo Johannassa yhdistelmävaunutarjouksia, listattuna mm. Emmaljunga, Teutonia, Brio, Stokke, Bebetto. Ihan vaan varmistuksena niille, jotka vielä vaunuja ettii.

Ollaan nyt kääntymässä Gesselien puoleen juurikin tuolta Lauttasaaren vaunuaitasta. Aiemmat kärryt oli varattuna sellon lastentarvike johannasta, ja voin vannoa että itse en astu siihen puljuun enää ikinä.

Takaisin