Pääkaupunkiseudun tapaaminen NRO 5

Tammivauva2011

Satasella mukana keskusteluissa
Tämän päivän tapaamisessa päätettiin tavata seuraavan kerran keskiviikkona 12.1.2011 klo 14.00 Jumbon Fazer Cafessa. Saa nähdä kenellä on sitten jo vauva syntynyt ;) Tervetuloa uudet ja vanhat, vauvan tai masuvauvan kanssa, taikka ilman vauvaa, mikäli on siihen mennessä syntynyt!

Kun mulla on yliaikakontrolli vasta 13. päivä, niin saiskohan vauvan ulos sillä varjolla, että lupaan mäkin saapua paikalle. :D

Mä muuten Nukka näin sut Jumbossa maanantaina.

täältäkin suunnalta yritetään tulla mukaan tuolloin :) muutamat kerrat jääny väliin.. :( tai siis kaikki muut paitsi eka kerta.. :/

Joo kivaaaa...mennään kaikki kahville ja ei lähetäkkään synnyttää..siirretään sitä emoticon

Olisit tullu nykäsee hihasta suze emoticon
taidettiin olla menossa isännän synttäri lounaalle emoticon
ja tietenkin vähän poikien shoppailua alle emoticon

Mä joudun perumaan, jee! emoticon (Toki olisi ollut kiva tulla rupattelemaan, mutta iloitsen silti suuresti tästä ylitsepääsemättömästä "esteestä".) emoticon Ensi kerralla sitten vauvat kainalossa, vai mitä?

Hurjasti Onnea Suze!!emoticon

Ilman muuta, yritetään sitten ensi kerralla mahdollisimman moni päästä mukaan vauvan kanssa!

Minä taas ilmoittaudun mukaan tähänkin tapaamiseen, jospa se sitten pistäisi asiat etenemään täälläkin. Tänään myös kokeilin lumitöitä, mutta eipä näytä tehonneen :)

Onnea onnea Suze ja nukka! emoticon  emoticon  Jospa sitten ens kerralla nähdään! emoticon

Paljon onnea Suze ja nukka!!! Tämän päivän tapaamisessa oli poikia masuissa ja yksi pikkuinen poika livenä paikalla. Seuraava tapaaminen on ke 16.2. klo 12. Saa nähdä pääseekö muitakin mukaan kuin Suze ja nukka prinsessoineen ;)

Takaisin