Pääkaupunkiseudulta äitiysvaatteita

Mabness

Vauhtiin päässyt keskustelija
Joulukuunmammat 2014
Moi,

Mistähän olette ostelleet äitiysvaatteita? Itse en uskalla nettikaupasta tilata. Olen 42-44 kokoinen ennen raskautta, joten mitkään H&M:n vaatteet tuskin mahtuu päälle kun ei mahdu normi mallistostakaan. Housut ei vielä kiristä, mutta paidat ja rintsikat. APUVA :)
 
Raskauskeijulla on nettikaupan lisäksi muistaakseni pääkaupunkiseudulla liiketila jossain. Sen varmaan voi netistä varmistaa heidän sivuilta, toivottavasti en muista väärin..
 
Kiitos vinkeistä! Raskauskeijun liikettä en täältä löytäny, mutta kävin tuolla Lapsenpäästäjän puodissa. Se oli kyllä aivan loisto paikka! Palvelu oli aivan loistavaa ja löytyi vaikka mitä mukavaa kotia.
 
Kävin tänään Helsingin keskustassa vaateostoksilla ja totesin, että äitiysvaatteet eivät todellakaan ole muodissa :smiley-angry003 Onneksi Kampista löytyi Bebes, jossa oli runsas valikoima ja hyvät alennukset (muuten olisi ollut aika hintavaa). Bebesin myyjä sanoi, että monet kaupat, joissa ennen on ollut äitiysvaatteita, ovat poistaneet ne kokonaan valikoimasta.
 
Ah, no ilmankos ei mistään mammavaatteita löytynyt. Itsekin kävin Kampissa tänään mutta Bebes jäi välistä, kun en enää jaksanut pyöriä enempää. Ehkä menen huomenna uudestaan. Vielä menee omat vaatteet päälle, mutta jos noita nyt alesta saa niin miksei ostaisi jo vähän etupeltoon äitiyskuteitakin.

Oli kyllä melko löysän näköistä muotia tavallisissakin vaatteissa, ehkä niistäkin olisi saattanut joku sopia. En vaan jotenkin muuten tykännyt oikein mistään näkemästäni. Tulis nyt jo se kesä, että voisi vetää maksimekoissa! :mad:
 
H&M:n äitiysvaatteissa on reilumpi mitoitus, kuin normimallistossa. Mä ainakin käytän raskaanaollessa numeroa pienempää kokoa, kuin normmmalisti.
Siis hennesin vaatteissa näin. Ainakin mulla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos vinkistä Rosita! Uskaltauduin tilaamaan H&M:n nettikaupasta parit pöksyt itelleni, kun olivat puoleen hintaan. :) Samalla tilasin myös 2 kpl bodyja pienokaista odottamaan. Eka vauvahankinta. :Heartpink
 
Mulla taas h&m äitiyshousut pitää olla numeron tai kaksi isommat kuin ne mitä olen pitänyt normaalisti, paidoista en tiedä. Tai sitten mun takapuoli on levähtänyt just nyt oikein pahemman kerran :D
 
Ei hitto :wink
Mä tilasin just hennesin lyhyet valkoiset shortsit maharesorilla koko L ja ne on niin leveät etten pysty käyttämään niitä. Siis tosi isot mulle. En tiedä mitä niillä nyt teen?? Käytän hennesin vaatteita yleensä kokoa 42 tai L. Tai ehkäpä mä sitten normisti käytän liian isoja vaatteita..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oon tehny saman havainnon noista hm:n vaatteista. Normisti S/36-38, mammapuolelta sopivat paidat kokoa xs, housut jotka ostin oli 38 ja ei toivookaan että pysyis päällä.
 
Mä ostin tori.fi:stä parit käytetyt H&M:n housut kokoa 44 ja ne oli mulle liian pienet, vaikka normisti käytän kokoa 42/44. Sain myytyä ne eteenpäin. Sitten tilasin H&M:ltä parit erimalliset housut kokoa 46. Ei ole vielä saapuneet, mutta toivottavasti mahtuvat päälle. Kyllä tässä on niin paisunut joka kohdasta, että ihan kaikki vaatteet on kireitä...
 
Kiitos Mitzi vinkistä, täytyy käydä Bebes tarkistamassa. Lapsenpäästäjän puotiin en jaksanutkaan vielä kävellä, kun tarve ei ole vielä mikään akuutti ja normaalit vaatteet mahtuvat melko hyvin (14+6).
 
Huomasin tänään, että Sellon H&M:llä on vielä pieni mammavaatenurkkaus. Sain ostettua syystakin ja pari paitaa :)
 
Takaisin
Top