Pääkaupunki seudun tapaaminen NRO 4 Pikkujoulut

Tammivauva2011

Satasella mukana keskusteluissa
Eilisessä tapaamisessa päätettiin mennä syömään lounasta pikkujoulu hengessä keskiviikkona 15.12. klo 12.00 Flamingoon ravintola LaFamigliaan, osoite Tasetie 8, Vantaa. Ruoan voi tilata viikottain vaihtuvalta lounaslistalta tai ala carte-listalta. Ilmoittautumiset tapaamiseen tähän ketjuun su 12.12. mennessä. Varasin sieltä pöydän alustavasti 10 henkilölle, mutta enemmänkin mahtuu mukaan! Tervetuloa uudet ja vanhat! [:)]

LaFamiglian kotisivut: http://www.rafla.fi/lafamiglia-vantaa/fi/etusivu

Ruokalista: http://www.rafla.fi/lafamiglia-vantaa/fi/ruokalista%20Vantaa

Jos tuona päivänä ollaan kahtena kappaleena, voidaan toki vaihtaa ruokapaikaksi Kättärin kanttiini. [:D]

Suze Tai teidän keittiö, jos ootte päässeet jo kotiin [:D] Noh luotetaan nyt siihen, että oot edelleen yhtenä kappaleena tuolloin.

Hei,
Mun osaltani nämä pikkujoulut taitaa jäädä väliin, kun olen tuolta joulukuisten puolelta. (Meillä on la 3.12.)
Mutta ilmoittatuisin muuten menoon mukaan, olen juuri muuttanut pk-seudulle ja olisi hirveän kiva tutustua muihin äiteihin. Eli jos tapailette vielä tulevaisuudessa ja huolitte maalta muuttaneen mamman porukoihinne niin olis kiva [:)]

Hei nAni!

Tottakai huolitaaan [:)] ollaan tavattu noin kk välein ja jatkossa myös. Tapaamisiin voi tulla myös kahtena kappaleena jos vauva ehtinyt jo syntyä [:D] Tänne ilmoitellaaan tulevat tapaamiset..

Tervetuloa mukaan!

nAni: minäkin joulukuisista olen yhdessä tapaamisessa ollut. Kiva jos muitakin tulee. [:)]

Noista pikkujouluista en vielä osaa sanoa... Alkaa olla supistukset jo sellasta tahtia, että jakaantuminen voi hyvinkin tapahtua ennen sitä - en siis uskalla ainakaan vielä ilmoittautua. Tällä mammalla vissiin viiraa aika pahasti kun lähti viime viikonloppuna jumboon - sillä seurauksella, ettei meinannut päästä sieltä pois supistusten takia... Kiva jos tapaamiset jatkuu jakautumisten jälkeenkin - mä ainakin kuvittelen olevani innolla tulossa pikkuisen kanssa sitten. [:)]

meemi: [:-] No onneks selvisit sieltä pois yhtenä! [8|] [;)] Oli se mullaki lopulta jo aika kidutusta se reissu, ja sitte ku niin paljo porukkaa, ettei ees mahtunu mihkään istumaan ja lepäämään. Ja sulla kuitenki viikkoja aikas paljo enempi... Ois vaan pitäny ottaa ne pyörätuolit käyttöön. [;)] [:D]

^hittolainen ku haaveillen kattelin niitä pyörätuoleja siellä alakerrassa. Olis ollut niiin paljon helpompaa kun mies ois vaan lykkinyt eteenpäin. [:D] Mutta ei kehdannut... [:-]

nAni: Tervetuloa mukaan meidän tapaamisiin. Mistä päin olet tänne muuttanut ja asutko missä nyt? Onko kyseessä esikoinen? Ilmoittele lähempänä, mikäli päätätkin tulla pikkujouluihin. Tosiaan voi kahtenakin kappaleena tulla mukaan tapaamisiin [:D]

meemi: Hyvä että selvisit Jumbosta kotiin saakka. Ilmoittele säkin 12.12. mennessä mikäli tuntuu siltä, että pääsisitkin tulemaan pikkujouluihin! Tietenkin synnytys katsotaan hyväksi syyksi, viime hetken peruuntumiseen [;)]

Innolla odotan ekojen vauvojen saapumista mukaan tapaamisiin [:)]

Heippa!

Aarg..mä joudun ikävä kyllä perumaan meidän ruokailu tapaamisen emoticon  Mulla on 12.30 työpaikan joululounas ja samalla pomon kanssa viimoset asiat hoidettava joten en millään pääse tulemaan vaikka niin kovasti olisin halunnut emoticon

Voi ei nukka, todella harmi ettet pääse tulemaan. Infotaan sitten taas uutta tapaamisaikaa tammikuulle. Lisää ilmoittautumisia otetaan vastaan keskiviikon pikkujouluihin ;) Sunnuntaihin saakka on aikaa ilmoittautua.
 emoticon

Heippa taas tammimammat,

Minun joululahjavauva syntyi 30.11 ja ja on tosiaan esikoispoikanen. Me muutettiin Kuopiosta ja nyt asutaan Kruununhaassa.
Ja kyllä, ilmottaudutaan mukaan! Jaksamista kaikille odotukseen, kyllä sitä mahaakin ja turvotuksia ja närästystä yms yms vielä ikävä tulee, nauttikaa nyt ja keskiviikkona nähdään!

nAni Onneksi olkoon vauvan johdosta!!! :) Kiva että pääset mukaan keskiviikon pikkujouluihin. Ihana jos otat pikkuisenkin mukaan, saadaan esimakua tulevaan. Tervetuloa!
meemi Mikäs on sun tilanne? Oletko edelleen yhtenä kappaleena?

Takaisin