OYS syyskuu 2012

Paksuileva92

Silmät suurina ihmettelijä
Olisi mukava jutella lähellä asuvien, suunnilleen yhtäaikaa synnyttävien äitien ja tulevien äitien kanssa. Ja jos juttuun tulee nii muutenkin ystävystyä ja vaihdella kokemuksia yms.
 
Moikka! Täällä 23-wee esikoista odottava syysmamma Oulun lähikunnasta! :) LA 20.9.
Rakenneultrassa selvisi, että "pikku emäntä" meille olisi tulossa ;) Olisi mukava tutustua täältä päin muihin syysmammoihin :)
 
Täällä 33v. oululainen ja laskettuaika 28.9. Ensimmäistä ootellaan. Rakenneultra on huomenna 18.5. ja alkaa pikkusen jo jänskättää, kumpi siellä lymyilee tuolla "vuokrayksiössä" :-D Tyttö-veikkaus itellä ollu alusta asti, mut tsäänsit on vielä fifty-sixty :) Jospa se sen verran haarojaan levittelis, että selvän sais ;)

 
Mullakin oli oli niin suuri tyttö tunne, mut rakenne-ultrassa poika näkyi. Ultraaja kun alkoi ultraamaan nii oli pylly edellä kuvassa ja heti näkyi että poika on :)
 
Moikka! Täälläkin ois yks esikoistaan odottava Oulusta. Kesällä tulee itselle vuosia täyteen 19. :) Mulla oli alusta asti poikaolo, kunnse ultrassa sit näkyikin selvä neiti. :) 
 
Moikka! Täälläkin yksi Oulussa asusteleva 25 v. ensiodottaja. :) Rakenneultrasta selvisi, että poju siellä mahassa asustelee. :) Mulla on LA17.9.2012, joten just samaan aikaan ku sulla Paksuileva92! Ois tosiaanki kiva vaihtaa kokemuksia. Oon ollu tosi laiska kirjottelemaan minnekään foorumeille, lueskellut vain muiden juttuja. Mutta jospa nyt vähän ryhdistäytyisin itsekin!
 
Moikka, täältä Hämeenlinnasta 21v tyttönen odottelee esikoistaan :) 4.9 on LA ja poika tulossa :)
 
Dodii!

Jos vähän päivittäs tietoja :) Meillä oli 21+0 rakenneultra ja tyttöähän se lääkäri "veikkas". Vauva oli hankalassa asennossa, mutta lääkäri osas katsoa silti sukupuolen, katsoi itseasiassa sen heti ensimmäisenä, kun ensin kysyi, halutaanko se tietää :) sanoi, että pimppi siellä on, eikä hän sille pojan vehkeitä saa millään :D tyttöähän minä oon alusta asti ite oottanu ;)  Käski pyytää vielä äitipolilla varmistuksen, kun meen sinne heinäkuussa.

Nyt on viikkoja 23+1 ja ihana ku liikkeetkin jo tuntuu ihan kunnolla. <3
 
Heii, josko pikkasen päivittelis noit omii tietoi (:
Eli tosiaan joo poikalupaus on tulossa ja innolla täällä odotellaan että pikkuinen tulee maailmaan :) potkuja on joka päivä tuntunut todella hyvin ja kaikki on muutenkin kunnossa :)
Ihanat tosiaan nuo liikkeet tuolla masussa =)
Ja tosiaan nyt on menossa jo rv 30+4, enää olis reilu kaks kuukautta kun poika tulla putkahtaa maailmaan <3
 
Takaisin
Top