Ovulaatiotesti raskaustestinä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nia

Puuhakas puhuja
Tästä aiheesta on keskusteltu varmaan sata kertaa aiemminkin. Mutten haulla löytänyt enää keskustelua joten loinpa uuden. Eli onko kokemuksia siitä, että ovistesti näyttää plussaa ennen raskaustestiä?

Mulla on nyt menossa kp 35/30 eli viisi päivää myöhässä menkat. Tänään tein ovistestin ja sain selkeän plussan. Raskaustesti taas näyttää edelleen negatiivista. Onko mulla nyt sitte ovulaatio vai oonko raskaana vai sekoileeko kroppa vai mitä hemmettiä? Mää en jaksais tän kroppani kanssa värkätä. On muutenki ollu semmonen kuukausi, ettei oo vauva-asioita ees ehtiny miettimään kun oon ollu uudessa työpaikassa. Jotenki semmonen olo, että ovis on ollu joskus 21.-23.3 ja sillon mulla oli ainaki ovistuntemuksia.

Tiedä häntä. Mutta mitä mieltä te olette?

Terve!

Onhan tosiaan noita ovistesteillä saatuja plussia tullut paljonkin :) Jossain luki, että niissä voi herkästikin näkyä paremmin kuin r-testissä jos r-testi on erittäin herkkä... Jostain syystä plussa voi näkyä tosiaan paremmin epäherkemmässä testissä kuin erittäin herkässä.. Varovaisesti voisi sinua jo onnitellakin! ;-) Oletko jo testannut uudelleen?

Minä tein huvikseen myöhemmin kun olin jo tehnyt ensin oikean raskautesti ja selkeän plussan siitä saanut, niin ovistestin joka olikin jäänyt käyttämättä kun päätimme, että vauvva tulee kun on tullakseen emmekä revi ressiä siitä asiasta. Niin ja sehän ovistestikin näytti täysin selvää plussaa. Toki en siitä tiedä, että mitenkä se olisi käyttäytynyt paljon aijemmin, ennen oikeaa raskaustestiä. Oikean raskaustestin tein kuitenkin juuri sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja silloin oli jo se tunne että nyt oon ihan varmasti raskaana ja uskalsin testin tehdä. Muuten ois jäänyt tekemättä varmaan ja ooteltu vain menkkoja. Nyt ollaan jo rv 20 menossa. Toivottavasti teilläkin on onnistanut ja testit näyttäneet sitä mitä toivotaankin :) Jos ei vielä, niin oikein paljon plussa tuulia ja onnea yritykseen :)

Täällä raskaus pongattu molemmilla kerroilla sekä ovistesteistä että raskaustesteistä. NIA kuinka kävi?

Täällä tuskaillaan :)

Testasin oviksen joskus pari viikkoa sitten, nyt testasin pari päivää sitten uudestaan ja taas kaksi viivaa. Myös tänä aamuna kaksi viivaa. Onko mulla poikkeuksellisen pitkä ovis, toinen ovis het perään vai oonkohan nyt sitten onnellinen odottaja? :D

Toisaalta tänä aamuna tuli vähän vuotoa vaikka menkkojen ei pitäisi alkaa vielä viikkoon..

Pitääkö tästä nyt vielä Juhannuksen kunniaksi juosta kaupasta raskaustesti :D

Siis tuleeko teillä raskaanaollessa ovistestiin testiviivaa vahvempi viiva?

Mä luulin että mulla meni kesken rv 4, ku tuli menkat ja raskaanaoleva fiilis hävis. Enkä saanu edes plussaa raskaustestiin. Laskin että ovulaatiota tarttis alkaa testailemaan lauantaina mut olin reissussa. Mittasin sunnuntaina ja maanantaina, oli aika lailla yhtä vahva viiva ku kontrolliviiva, tiistaina oli jo vähän haaleampi.

Normaalisti ovista osoittava viiva mulla on selkeästi testiviivaa vahvempi. Pari viikkoa on ollut matkapahoinvoinnin tyyppistä oloa joten ostin kaverilta ylijääneet raskaustestit ja töiden jälkeen sit testataan...

Takaisin