Ovulaatiota ei näy

O

ovis

Vieras
Heippa. Kävin kp 11 ultrassa ja follikkelin koko oli noin 14-15mm, nyt on kp 15 ja ei vieläkään ovulaatiotestit ole positiivisia. Missä vaiheessa teillä on tullut vai saako tähän kiertoon heittää hanskat tiskiin jo. Letroilla on tämäkin kierto saatu aikaan nimittäin
 
Kuin itse olisin kirjoittanut tämän, ja ovista odotellessa. Su-ma huonoja päiviä saada hymynaama tikkuun, keskiviikkoon asti saa testata ja sitten siirtyy seuraavaan kiertoon😞 itsellä luonnollinen kierto 1.ivf punktion jälkeen, hyper-riskin vuoksi ei tehty tuoresiirtoa. Tosin kierto oli nyt vain 22 päivää(norm.27) eli elättelen vielä toivoa, että myös ovulaatiota ollaan lähdetty tikuttamaan muutamaa päivää liian aikaisin ja huippu olisi vielä tulossa 🫣
itse ajattelin vielä olla heittämättä hanskoja tiskiin.
Toivottavasti sulla tulisi plussa sopivalle päivälle vielä tähän testausjaksoon 🤞🏼☺️
 
KP 16 tänää ja edelleen negatiivinen, en tiedä voiko tulla nyt myöhemmin kuin viimeksi sillä viime kierrolla tuli kp16. Nyt tähän kierrokseen tuplattiin letrot kuitenkin mutta ei siltikään positiivista testiä vaikka ovulaatio näkyi ultrassa kp 11
 
KP 16 tänää ja edelleen negatiivinen, en tiedä voiko tulla nyt myöhemmin kuin viimeksi sillä viime kierrolla tuli kp16. Nyt tähän kierrokseen tuplattiin letrot kuitenkin mutta ei siltikään positiivista testiä vaikka ovulaatio näkyi ultrassa kp 11
Voi se tulla myöhemminkin. Mulla oli jossain kierrossa ovis plussa kp 18 vasta.. :)
Toisaalta myös ovista voi olla vaikea bongata. Viimeisimmässä kierrossa ovista tikutin 2-3krt/vrk noin viikon ajan. 😅Ja onneksi niin tein, koska negaa negan perään ja yhden plussan se antoi digitestiin pe-iltana. Lauantai-aamun testi oli taas nega. Tän yhden iltaplussan perusteella tehtiin kuitenkin inssi tuona lauantaina ja nyt on matkustaja kyydissä.. 💗
 
Mulla tässä letrokierrossa tuli ovis vasta kp 38. 😏 (eli kp 37 ovistesti positiivinen)

Edellisessä tuli kp 19.

Folli voi kasvaa, mutta ovulaatio ei aina välttämättä onnistukaan. Tai folli kasvaa, mutta niin alkaa kasvaa toinenkin, joka ohittaa sen ja ottaa johtofollin aseman, ja toinen surkastuu pois. Toki myös kaksi voi irrota. Melkein mitä vaan voi tapahtua 🤷‍♀️
 
Alkaa olemaan ovulaatioireita mm vuotoa ja haluja mutta testit negatiivista edelleen kp17. En uskalla aloittaa nyt vielä Teroluttia syömään kun kuulemma en tule todennäköisesti saamaan kuukautisia ikinä ilman lääkkeitä, mutta en vielä uskalla aloittaa jos se ovulaatio sattuisi tulemaan tässä parin päivän sisällä
 
Takaisin
Top