ovulaation jälkeen

äippä2015

Puuhakas puhuja
Mitäs mieltä te ootte.eli oon lueskellu mielipiteitä ovulaation jälkeisestä juomisesta? Jotkut sitä mieltä ettei pitäisi juoda oviksen jälkeen, jos onkin tärpännyt, niin juominen saattaa aiheuttaa keskenmenon.nyt mietinkin et uskaltaako sitä ottaa,kun olis meikäläisen synttäri juhlat juuri muutama päivä oletetun oviksen jälkeen.

Uskallat, eihän se oo vielä kerinnyt kiinnittyykkään muutamassa päivässä:)

Eli oviksen oletettu aika ois 9 tai 10.8. Ja juhlat ois 14.8. Kaveri tossa totesi, et yleensä se keskenmeno tulee ku juodaan oviksen jälkeen.et se jo vaurioittaa

No ei välttämättä, keskenmeno voi johtua muistakin syistä kuin alkoholista, sitähän ei voi tietää tuossa vaiheessa onko sinne joku edes tarttunut mukaan?

Niinkuin jo Huli on kommentoinut, niin ei noin aikasessa vaiheessa ole vielä alkio ehtinyt edes kiinnittyä todennäköisesti, joten juomisen ei pitäisi vaikuttaa vielä.
Kyllä mie oon juonut pari kertaa, tosin en sellasia kunnon kännejä, mut pikkuhiprakkaan kuitenkin. Tässä kierrossa (puolentoista vuotta yrityksen alotuksen jälkeen) ekan kerran join viikonloppuna kunnolla, vaikka tiesin oviksen olleen juuri alkuviikolla.
Sinuna siis joisin kyllä, toki pitäisin "järjen päässä" :) hauskaa synttärijuhlaa! :)

Äippä, komppaan muiden kommentteja. Jos alkio ei ole kiinnittynyt, niin ei voi tulla keskenmenoakaan. Joissakin lähteissä jopa suositellaan viinilasillista illassa kiinnittymisen tienoilla (6-9 pv ovulaatiosta), sillä sen pitäisi auttaa kiinnittymisessä, kun kohdun verenkierto lisääntyy. Eli jos et räkäkännejä vedä niin tuskin parilla/muutamalla lasillisella on mitään merkitystä pari päivää oviksen jälkeen.

Mulla tänä vuonna kaksi keskenmenoa jo tullut, pelkään senkin takia nyt hirveesti.vaik lääkäri sano et ennen plussaa otettu alkoholi ei vaikuta, mut sit ku lukee noita muita juttuja, niin on ihan pyörällä päästä.

Takaisin