Ovulaatiolimaa ja muuta ällöttävää

soffendaali

Silmät suurina ihmettelijä
Hei! Mulla on tammikuun lopulla syntynyt vauva, eli nyt 6kk ikäinen. Hän syö rintamaitoa noin 6-8krt/vrk, yleensä 6krt ja illalla puuron jälkeen molemmat rinnat. Eli neljästi päivän aikana, illalla molemmat rinnat, eikä yöllä ollenkaan.

Olen alkanut bongailemaan ovislimoja (:D:D:D:D) koska menkkoja ei kuulu harvoista imetyskerroista huolimatta. Okei, vauva vasta 6kk, että voivat alkaa vaikka kuukaudenkin päästä. Mutta siis, olen tarkastellut noin viikon ajan limoja. Onko kukaan muu harrastanut tällaista? Sormet pimpsaan ja jostain kohdunsuun kohdalta/vierestä pyörittelen sormia ja tsekkaan, millaista se lima on. Kuulostaa ja onkin vähän ällöä, mutta mitäpä sitä ei tekisi, kun vauvakuume on hirmuinen.

Viikko sitten suunnilleen alottelin ja nyt muka heti bongasin ovisliman. Eli ovislima (olen lukenut että sellaista kananmunanvalkuaista muistuttavaa / kirkasta limaa 1-2 päivän ajan) alkoi mukamas maanantaina ja nyt tänä iltana sitä ei enää ollutkaan (vaikka aamulla ja päivällä vielä oli!). Viime viikolla valkovuoto oli sellasta kosteusvoidemaista, eka paksumpaa ja sitten notkeampaa, jollaista se on aina ennen ovulaatiota, normaalisti siis kuukautisten jälkeen, kun valkovuoto alkaa taas runsastua ovulaatiota lähestyessä. Muutaman päivän tuli tällasta vuotoa, ja viime lauantaina vuoto oli vielä enemmän notkeaa, muttei kuitenkaan kirkasta ovulaatiolimaa. Sunnuntaina ei oltu kotona, niin en viitsinyt vieraassa vessassa alkaa tutkimaan vuotoja, joten sunnuntain vuodoista ei ole mitään hajua, kun pikkuhousuissa se vuoto on aina samannäköistä. Maanantaina aamulla heti tutkin, ja oli ihan selvästi ovislimaa. Sitä oli myös tiistaina ja tänään keskiviikkonakin, mutta nyt illasta ei muka enää ollut. Peittoa on heiluteltu paljon viimeisen viikon aikana, joten toivotaan että jos ovis nyt on tapahtunut, niin ei imetys olisi esteenä raskauden etenemiselle mun sisällä. Sellaista mä vielä mietin, että voiko sperma muuttaa limojen väriä ja koostumusta?

Kokemuksia kuulisin mielelläni limoista sun muista :wink
 
Takaisin
Top