ovulaatiokivut ja ajoitus

  • Ketjun aloittaja PianoGirl83
  • Aloituspäivämäärä
P

PianoGirl83

Vieras
heippa! kuinka tavallista, kellä teistä on, kellä ei? tuntuuko muutakin kuin pisto alavatsassa toisella puolella (näin mulla). voiko olla muita oireita? ja siinä vaiheessa kun kipu tuntuu, onko jo liian myöhäistä hedelmöittymisen kannalta ryhtyä vauvantekopuuhiin? (kun niillä siittiöillä kuitenkin kestää aikansa päästä kohteeseen...)
 
naistentautien erikoislääkärin mukaan hommiin silloin kun kivut kovimmillaan :) mulla tuntuu kipu välillä tuskaiselta jommalla kummalla puolella kun ovulaatio kohdillaan ja osuu ovulaatiotikun kanssa samaan aikaan
 
Ensimmäisessä kierrossa pillereiden jälkeen tunsin ovulaation todella selvästi. En tosin heti tajunnut mitä se kipu oikein oli heh. Minulla oli todella voimakasta alavatsakipua munasarjojen kohdalla. Liikkuminen sattui ja varsinkin istumaan käyminen ja siitä nouseminen oli jokseenkin tuskallista..Kipua kesti vuorokauden verran.
 
Mulla tuntuu sellaista pistävää kipua alavatsalla. En kuitenkaan ole koskaan testaillu ovistikuilla, että pitääkö paikkansa... Eikä joka kierto tuollaista kipua tunnukaan. Muutenkin, mun kuukautiskivut yms. on suht lieviä, että toivottavasti on vain kyse tuosta kivuttomuudesta. Kun en haluaisi alkaa edes ajattelemaan, että josko sitä ei joka kierto ovulaatiota tapahtuisikaan... Hui! 
 
Takaisin
Top