Ovistesti raskaustestinä? Plussa tuli kp 30.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nliee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nliee

Satasella mukana keskusteluissa
Onko kukaan kuullut,tai itse käyttänyt ovistestiä raskaustestinä,johon on plussa tullut? Mulla tänään kp 30,menkkojen pitäisi alkaa,muttei ole näkynyt. Ovis mulla oli tasan kaksi viikkoa sitten, tai silloin tuli vahva punainen viiva tikkuun. Tänään testasin sitten tuota ovistestiä ja hailakka viiva tuli siihen,koska raskaustestiä ei vielä ole kotono,ovistestejä oli,koska olen niin malttamaton odottaa testaamista liian aikasessa vaiheessa. Aion kyllä tehdä oikean raskaustestin ehkä huomenna tai ylihuomenna, jos ei menkkoja kuulu. testasin myös oviksen jälkeen vielä ja silloin tuli haileampi viiva kuin nyt tämän päivän testiin. Enkä ymmärrä jos on jo kp 30 menossa että miten voi haalea plussa tulla, kun tähän aikaan kaiken järjen mukaan ovista ei pitäisi olla tulossa.

Liitteet

• ovist.jpg
    ovist.jpg
    69.8 KB · Katsottu: 1,665
Itse en tuota plussana pitäisi. Itsellä oli raskauden alussa kun testasin niin testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva. Laitan vielä kuvan miltä näytti ovulaatiotesti kun digi näytti raskaana 2-3.

ImageUploadedByVau Foorumi1433938558.150235.jpg

Mutta ihmettelen vaan miten ovistestiin voi tulla kaksi viivaa vaikka oviksesta ei tietoakaan, kun se ovis kaksi viikkoa sitten oli..

Ovistestiin tulee yleensä aina kaksi viivaa. Ainenkin itselläni.

ei mulla ainakaan ole tullut muutakuin ovulaation aikaan tai ennen ovulaatiota haaleeta viivaa.. ennen kun ovulaatiosta ei ollu tietoakaan niin tuli yksi viiva vain ja se oli joku kp 12. muutenhan jos noita testejä tekis ovulaation takia ja jos joka kerralla tulis viivoja niin eihän sitä tietäis missä vaiheessa se oikea ovulaatio sit on.. aika ihmeellistä.

Kannattaa kurkata jostain toisesta ketjusta niin näät kun jotkut on testannut koko kierron läpi ja viivoja tulee. Testaa raskaustestillä niin saat tietää ootko raskaana.

no nyt on r-testi tänä aamuna tehty. oon ite nyt vieläki vähän hämilläni,mutta onko tuo nyt positiivinen vai joku haamuviiva? ikinä en oo r-testiin ees hailakka viivaa saanu..

Liitteet

• 11429465_10207273119174044_8811998858005065641_n.jpg
    11429465_10207273119174044_8811998858005065641_n.jpg
    109.5 KB · Katsottu: 1,512
Selvä plussa kyfi.
Minä tein kans testimielessä ovistestin vaikka olin jo r-testillä saanut plussan. Sillon o-testiin tuli kaksi viivaa ja se testiviiva (joka yleensä vähän haaleempi) niin oli slevästi vahvempi kuin se kontrolliviiva.

Tein tänä aamuna taas toisen testin,mutta viiva oli samanlainen kuin eilen,eli ei tummempi. mistähän johtuu? vai eikö se vielä tummu näin nopeesti? tässä saa päähänsä taas kaikenlaista :/

Hormoonin määrä tulplaantuu n. kahden vuorokauden välein, joten elä murehdi sitä viiva :) Kuitenkin niin selkeä plussa oli :) Parin päivän päästä jos haluat vielä testata niin varmasti on jo tummempi :) Ja kaikkihan ei edes hirveän tummia viivoja saa vaikka raskaus olisi pitkälläkin :)

Takaisin