Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuo ei vielä ole plussa, testiviivan pitäisi olla tummempi kuin kontrolliviivan tai ainakin yhtä vahva. Joillain on tosin niin ettei testiviiva koskaan tule tummemmaksi ja silloin tasavahvat voi tarkoittaa plussaa. Sinun tapauksessasi veikkaisin että sulla on lyhyt lh-piikki (eli se mitä ovistestit mittaa) ja jos olet kerran päivässä mittaillut niin plussa on ollut vähän ennen tai jälkeen tuon kuvassa näkyvän testin.
Testasitko siis kerran päivässä? Nyt voisit kokeilla testata 2 tai 3 kertaa päivässä vaikka klo 7, 14, 21. Nää on tosi yksilöllisiä miten kelläkin testit toimii. Monien ovistestien ohjeissa lukee että kannattaa testata klo 10-20 välillä että silloin näkyis parhaiten mutta esim Clearbluen digitesteissä ohje on testata vain kerran päivässä aamuisin, ne poikkeaa vähän muista testeistä.
Ja mulla tosiaan on ihan ääripää lyhyeen piikkiin verrattuna koska mulla pysyy ovisplussa aina kaksi päivää putkeen. Mä testaan vaan aamuisin koska se on ainoa mihin saan järkevän tuloksen koska päivän aikana joudun käymään niin usein vessassa kun tulee juotua vettä ym niin paljon
Täällä palstalla on muuten ”Plussa vai ei”-ketju just tällasia kysymyksiä varten, sinne kannattaa jatkossa laitella tämmöset niin asiaan perehtyneet vastailee varmemmintsemppiä teille yritykseen!