Ovatko kumppanisi olleet samanlaisia keskenään?

Keskustelun 'Vanhemmuus, perhe ja parisuhde' aloitti Bella Swan, 14 syys 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Oletko usein tapaillut samantyyppisiä ihmisiä? Onko sinulla tietty tyyppi, johon ihastut?
  2. Yölento Ei muuta elämää Marrasmammat 2016

Muuten ei ole ollut mitään yhteistä, mutta sattumalta kaikki ovat olleet kaljuja. Ulkonäöllä ei kuitenkaan ole ollut ratkaisevaa merkitystä, sillä kaksi kolmesta pitkästä suhteesta on alkanut nettituttavuudesta, jolloin en ole tiennyt minkä näköisen ihmisen kanssa juttelen.
  3. Noonana Aloittelija

Kaikki tummia. Blondit ei nappaa :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. elaffy Ei muuta elämää Kesäkuunmammat 2015 Syysmammat 2017

Kaikki ovat olleet miehiä. Ei oikein muuta yhteistä ole ollut.. :hilarious:
    • Hauska Hauska x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Ginger Addikti Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Kaikki ovat olleet vaaleita ja eivät pidä partaa. En pidä tummahiuksisista ja/tai parrakkaista. Kaikki ovat myös olleet sinisilmäisiä tai vihreäsilmäisiä, en erityisemmin ole pitänyt ruskeista silmistä.
  6. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Nyt kun ajattelen taakse päin elämää, niin kaikilla pidempiaikaisilla miehillä on ollut jokin sairaus, vamma tai terveysongelma, joka ei kuitenkaan välttämättä ole ollut ulospäin silminnähtävä tai mitään sellaista, joka olisi vaikeuttanut suuresti elämää, mutta erilaisia pikkuhaasteita antavia kuitenkin.
  7. Sudensylin Rakastunut foorumiin Maaliskuiset 2022

Ensimmäinen poikakaveri oli hyvin erilainen kuin kaksi seuraajaansa. Näillä kahdella jälkimmäisellä on sama koulutus ja harrastus ja oikeastaan pelottavan paljon muutakin yhteistä luonteen puolesta, mutta sanotaanko vaikka näin, että missä exän kanssa meni pieleen, on tässä nykyisessä korjattu. :grin Toki kumpikin osapuoli on hieman aikuisempi.

Ulkonäössä näillä kolmella ei oikein mitään yhteistä nimittäjää olekaan. Ei mulla taida olla preferenssejä sen suhteen. Elämänvalinnatkaan ei kauheasti ainakaan nuorempana painaneet (no rentut ja pahimmat elämänkoululaiset oon sillonkin kiertänyt kaukaa), mutta jos nyt tarttis ryhtyä uutta kumppania valkkaamaan, niin saattaisin olla sen suhteen tarkempi.

Jaa tämä sivu