Outoja vatsakipuja yrityksen aikana tulla raskaaksi??

Maikki92

Silmät suurina ihmettelijä
Olen 21 vuotias nainen.jätin pillerit joulukuussa. kierto alkaa tasaantua.. onneksi. yritämme esikoista.. nyt pari kiertoa mulla on ollut outoa vatsakipua.. kuuluuko se asiaan? oikealla välillä tuntuu semmoisia vihlaisuja tai no pistelyä/vihlaisuja... Mutta pääsääntöisesti sitä on ollut vain vasemmalla.. Nyt joku viikko? viime kierrossa kans.. vähän pelottaa mitä se ois.? Yhdynnyssä se tuntuu vähän kipua. muttei ikinä semmoista kipua että ei voisi olla. ja normaalisti istuessa se tuntuu joskus? jotain jomotusta? onko muilla ollut? voisko joku valaista minua? onko se pahasta vai?

Miulla ainakin tuntuu ovulaatio ihan pistävänä kipuna ja sen puolen munasarja saattaa pistellä sen parikin viikkoa ennen kuin kuukautiset alkaa. Aluksi olin ihan ihmeissäni ja tulkitsemassa joka vihlaisun raskausoireeksi kun ei ollut luomukiertoja ollut kuin kaksi edellisen neljäntoista vuoden aikana. Eli voi olla hyvinkin normaalia, mutta jos epäilyttää niin käy toki yksityisellä vaikka ultrassa varmistamassa, että kaikki on, kuten pitää.

Mulla samoin kun elmiinalla. Pillereitten aikana ei mitään (16 vuotta). Kun jätin ne pois ja kierto tasaantu ja varsinkin ekan keskenmenon jälkeen, ovistuntemukset on olleet just tommosia :). Eli nou hätä, mutta oman mielenrauhan takia tietty voit käydä tsekkauttaan.

kivut taas loppunu vkl eiköhän tää tästä :D mukava että muukki kärsineet samasta ongelmasta :D

Takaisin