Ou ou ou jee!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja NoKo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja jos mä en väärin muista, niin alkion kiinnittyminen kohdun seinämään saattaa aiheuttaa menkkamaista kipua ja vuotoa.. toivottavasti pikkunen pysyis matkassa!

Toivottavasti Nokolla kaikki hyvin!! Tsemppiä..
Ja juurikin voi ihan hyvin olla normaalia...

Onpas teil ollu mohomaha mukava lääkäri vastas [:D][:D] Sis kuka ihme menee heittää hatust tollast juttuu... [:-]

Itse en enää usko raskauteeni, pari päivää tässä on vuotanut, niukasti tosin mutta maha on sen verran kipeä. Väri vaihtelee kirkkaan punaisesta rusehtavaksi ja tänään tullut "jotain", ei selviä hyytymiä mutta jotain mistä epäilen että keskeytynyt on. Neuvolan mukaan voin viikon katsella vuotoa.
Harmittaa edelleen. Mies ei osaa tukea.

Jaksuja NoKolle. Kauheeta kun ehtii jo odottaa ja sit meneekin pieleen. Toivotaan kuitenkin että olis jotain muuta.

Täällä vuodettu, enemmän ja vähemmän.
Silmät porattu päästä ja oltu kipeinä.
Keskiviikko-torstai yö oli pahempi kuin kummatkaan synnytykset.
Mies siinä vieressä että eikös se olekaan kuin isolla hädällä käynti, se keskenmeno.
Yritä nyt siinä selittää että joo, synnytyksenkin kestää jotenkin kun tietää mitä siinä aina loppuviimein saa, tässä EI MITÄÄN!!!! Henkinen menetys se kovinta oli, niin tyhmää kuin se olikin, olin miettinyt tulevan vauvan sairaalasta tulo vaatteetkin valmiiksi, sen mihin muut lapset hoitoon siksi aikaa jne. Harmituksesta ei meinaa päästä millään...

Ennen kun odotin Turo-Eemiliä,mietin kuinka joillekin voi olla niin paha paikka saada keskenmeno, koska eihän se ole valmis ihminen yms. Kun odotin, tajusin, että se on ihan valmis ihminen!! Ja olisi maailman surullisinta, jos hän menis kesken[&o] Se pieni viaton vauva.

Mutta eikö sanota, että jos menee ihan alussa kesken, niin hän oli todella vaikeasti sairas/vammainen, että luonto hoitaa sen ns. "pois"

Mutta suuresti voimia sinne! <3[:)]
Onneksi kaikella on tapana järjestyä <3

Voi Noko... [:(]  Jaksamista.

(Toivottavasti miehes tajus pyytää ees jälkikätee anteeks... miehet ei aina ajattele.)

Tuntuu olevan tuo ukkeli niin hitaasti tajuavaa sorttia...[:@]

Itsellä alkoi olo hiukan helpottamaan loppuviikosta, pientä vuotoa on tullut edelleen mutta enää ei ole maha tai selkä kipeä. Nyt sitten mies tais ruveta ajatteleen asiaa paremmin kun alko katteleen mun mahaa ´sillä silmällä´ja totes miettivänsä mitä sieltä olis voinu tulla.. Kai se nyt on tajunnu tän kun katteli mun menetyksen tuskaa nää päivät..

Osaatteko sanoa kuinka kauan pitäisi ehkäistä km:n jälkeen, ilmeisesti AINAKIN yhdet kuukautiset pitäis odottaa?!
Ja kun jostain luin että pitäisi tehdä viikkojen kuluttua raskaustesti että näyttää negatiivista...

Takaisin