Meillä ensimmäisessä ultrassa 11+3 todettiin sikiön kuolleen viikolla 8. Ei siinä muuta kun lääkkeet kouraan ja kotiin. Pari päivää olin aivan hajalla ja en muuta tehnyt ku parkunut. Nyt kaksi viikkoa km jälkeen olen vain vihainen ja äkäinen. Vedän pultit ihan mitättömistä jutuista enkä kestä ketään, en perhettä enkä kavereita. Ja tämä verinen vuoto ottaa päähän, kun se ei lakkaa ja on kuitenkin kuulemma normaalia. Teki mieleni sanoa sillekin kätilölle pari valittua sanaa, vai normaalia. Kuvittelin surun kestävän pidempään tai sitten mielelläni on kieroutunut tapa kiertää suru. Tämä jatkuva kiukku ja kiukuttelu vaan uuvuttaa ja rupeaa sekin kohta vi...@*!*@n.
Muiden kokemuksia lukiessani, koen tunteeni jotenkin vääristyneiksi ja vääränlaiseksi.
Hammasta joudun puremaan päivittäin, etten puhu aiheettoman ilkeästi ja inhottavasti. Ihme, etten viime viikolla sanonut itseäni irti ku rupes pomon naama ärsyttämään. Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Vai olenko minä vaan kieroutunut? Yleensä minua kuvataan positiiviseksi, mutta tällähetkellä olen aika kaukana siitä. Mur!