OTATKO ÄITIYSPAKKAUKSEN?

PojanÄiti

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Itse en ota pakkausta, kun kaikki tarvittava jo löytyy, paitsi kortsut[;)] ja rahalla ostan sitten pikkuselle vaatteita.
Mutta kiinostaa onko muilla mitkä suunnitelmat pakkauksen suhteen?
 
Minä otan pakkauksen kyllä kun on peitot ja kaikki ihan laatutavaraa siinä. Ollaan ihan alusta asti oltu sitä mieltä, että pakkaus otetaan! Olis kyllä kiva nähdä kuvina 2010 äitiyspakkaus vai tuleeko syyskuulaisille muka vielä viime vuoden pakkaus?? hmm..
 
Pakkauksen otan, kun ensimmäinen lapsi on tulossa, eikä kauheasti mitään valmiina, paitsi nyt vaatteita kertynyt. Ainakin tuosta 2009 pakkauksesta pidän tarpeellisena makuupussia, harjaa, saksia, kylpylämpömittaria, suojalakanaa. Sekä laatikkoa oon suunnitellut ensisängyksi... Ja kestovaippoja haluan kanssa koittaa, jos niitä alkaisi käyttämään enemmänkin.  + muut asiat, mitkä ei nyt tule mieleen. Luulen, että kalliimaksi tulisi, jos noita lähtisi yksityishenkilönä shoppaamaan.

Jos pakkaus muuttuu ihan kauhean paljon 2010, niin sitten mietin uudestaan, mutta kai siinä sama ajatus toistuu vuodesta toiseen. Luulisi sen uuden pakkauksen tietojen tulevan tän kuun aikana, ainakin Kela Kerttu on tainnut niin infota.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8870051

Niin eiköhän me saada jo se uusi pakkaus, vaikka ei tuossa nykyisessäkään oo mitään vikaa. Huhuja oon lukenut, että esimerkiksi se perinteinen helistin jäisi kokonaan pois, mikä surettaa, kun on itselläkin ja ainakin pikkusiskolla ollut sellainen. Äiti tosin lupasi katsoa, josko sellainen olisi vielä jossakin tallessa.

Tuossa on noi tarjouksen tehneet vai onko hyväksytyt, mutta ei niistä paljon tietoa saa, että mitä pakkaukseen tulisi. Ainakin joukossa on Nansoa, Finlaysonia ym. muita ihan lupaavia merkkejä ja jo aikaisemmissa pakkauksissa olleita.

http://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2010-004117/
 
Otan pakkauksen :) siellä on paljon tarpeellista kun on myös ensimmäinen tuloillaan ja ihan jo kokemuksen kannalta haluan ehdottomasti sen pakkauksen [:D]
 
huoh![&o] Tuota äitiyspakkausta kokemuksena minä jään kyllä kaipaamaan,
en sitä ekallakaan kerralla kokenut kun sain kaikki tavarat tublana suvun kautta.
Mutta silti, raha tulee enemmän tarpeeseen kuin pakkaus, pitää taipua pakon edessä...
 
juu kyllä mekin se pakkaus otetaan :) vaikka pojalta kaikki tarpeellinen ja vähemmän tarpeellinen onkin tallessa niin toi pakkaus vaan tuntuu siltä omalta ja paremmalta vaihtoehdolta.
 
Myös meillä ensimmäinen lapsi, joten ehdottomasti kyllä. 2009 vuoden pakkaus oli aika ihana. Toivottavasti nyt tämänkin vuoden pakkaus pitää samaa linjaa.
 
Toki otetaan pakkaus! en malta odottaa edes. Meille tulee tarpeen kanssa kun ei olla hankittu mitään vielä vauvalle, siinä tulee sitten perustarpeet [:)]
 
Joo- me otetaan kanssa pakkaus. Aikasemmista on sen verran aikaa, että ihan innolla odotan taas[:)]
 
Sekä että, kun kolme saan. Kaks pakkausta ja yksi rahana, näin olen ainakin nyt suunnitellut
 
H1987 vastaan ticon puolesta, eli kaksoset tulossa, pakkausten perusteella :)

1 lapsesta yksi pakkaus ja toisesta kaksi pakkausta(eli kaksosista yht.kolme pakkausta) jos kolmoset saisi niin saisi kuusi pakkausta :) kaverini sai kolmoset ja otti kolme pakkausta ja kolme rahana [:D]
 
Otamme pakkauksen. Siinä on kuitenkin niin paljon kaikkea ja onhan se ihanaa hakea se paketti postista ja yhdessä perheen kanssa hypistellä. Laatikko oli tarkoitus laittaa ensisängyksi, mutta saadaankin se isännän suvun rottinkisänky. Keksittiin kyllä jo käyttö tarkoitus kopallekkin, sinne on hyvä laittaa pieneksi tulleet vaavin vaatteet, jotka lähtee myöhemmin eteenpäin. (ystävälle/sukulaiselle/kirpputorille)

Mielelläni ottaisin 2009 pakkauksen, ja vähän jänskättää minkä värisiä vaatteita on tämän vuoden pakkauksessa.
 
Ensimmäinen meillekkin tulossa niin otetaan pakkaus [:)] Seuraavalla kerralla saakin neuvolasta sen todistuksen, jolla pakkausta voi hakea.

Osaako joku muuten sanoa, kuinka pian sen pakkauksen sitten saa? Miten niin malttamaton [:D]
 
piia84: Oho, no jopas [:D]
en oo kyllä tienny tommosta mut varmaan ihan hyvä juttu ku meneehän kaikkee kuitenki aina tuplasti enemmän ja kolmosia odottaessa triplasti. [:)]
 
Myös minä otan pakkauksen vaikka jonkin verran olen saanut jo niitä vuoden 2009 pakkauksen tavaroita. Onhan siinä niin paljon hyödyllistä tavaraa ja se fiilis on iso juttu minulle. [:)]
 
Ja niitä kuvia 2010 vuoden pakkauksesta odottelen jo malttamattomana!
 
Takaisin
Top