Ostitko joulun jälkeisistä alennusmyynneistä mitään?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Nyt tuntuu joka paikassa olevan joulun jälkeiset alennusmyynnit, joten sillä kysyn, että ostitko sinä alennusmyynneistä mitään?

Itse ostin nettikaupasta itselleni hupparin, josta olen jo pitkään haaveillut ja nyt kun se oli hyvässä alessa niin ostin. Uudet kengätkin oli hankintalistalla, mutta vielä en ole kauppoihin päässyt kiertelemään, joten saa nähdä tuleeko kenkiä ostettua. :)

Ostin uuden puhelimen, uuden varsi-imurin, pari vaatetta ja vielä meinataan ostaa vuodesohva. Imuri, puhelin ja sohva ovat olleet ostoslistalla jo pitkään, joten hyödynnetään alet nyt näissä hankinnoissa.

Ostin, esim. yöpuvun ja fleecetakin, koska joulupukki ei niitä tuonut. Lapselle myös muutaman ota 3 maksa 2 -vaatteen. Ostin myös alennuksesta itselleni korvikset, kun niitäkään joulupukki ei ole 4 jouluun tuonut :grin

Perjantaina olis tarkotus käydä kattoo paikallista kenkä valikoimaa. Ehkä siinä jotain muuta samalla sit :wink
Lapsista mukana kulkee 5v & 7kk pojat.

Joskus kun malttais olla tuhlaamatta rahojaan jo jouluna, olis varaa joulun jälkeen aleja hyödyntääki :facepalm::grin

Ostin uudet farkut, jotka olin meinannut ostaa alesta. Hyvään hintaan lähti, oikeaan hintaan en olis raaskinut ostaa :)

Huomenna lähden bonuksen seuraksi shoppailemaan - saa nähdä, tarttuuko sieltä jotain mukaan itsellekin. Todennäköisesti jos jotain tarttuu, on se jotain lapsille, koska niille on niin paljon helpompi ostaa kuin itselle. :D

Takaisin