Ostatko tai myytkö tavaraa kirpputorilla?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Ostatko tavaroita tai vaatteita live- tai nettikirppareilta? Tai myytkö itse tavaroitasi kirpputoreilla?:)

Itse ostan jonkin verran meidän lapsille vaatteita niin live- kuin nettikirppareilta, sillä usein sieltä saa suht edullisesti ostettua vaatteita. Meidän molemmat lapset on aika pieniä eli vaatteiden käyttöaika on lapsilla aika lyhyt, joten kaikkien vaatteiden ei tosiaankaan tarvitse olla uusia. Olen myös myynyt niin omia kuin lastemme vaatteita kirpparilla, tosin koen itse sen vain jotenkin työlääksi kuin esim. kirpparipöytää pitäessä, pitää ensin hinnoittella kaikki tuotteet ja sitten pitäisi siivota joka päivä sitä kirpparipöytää. Mutta toisaalta kun ei tuota kirpparipöytää tule otettua kovinkaan usein eli vain kerran/pari kertaa vuodessa, niin sen oman kirpparimyynti viikon ehkä jotenkin jaksaa. :grin

Muokattu viimeksi:
Mä oon muutamia kertoja myyny omia vaatteita kirpparilla, ja joka kerta tullu kyllä hyvin voittoa. :) Nykyään tulee käytyä kirppiksillä todella harvoin, vielä muutamia vuosia sitten tuli käytyä vähän useammin ja yleensä tarttui jotakin mukaan. Jos vaate näyttää hyvältä ja hinta-laatusuhde kohdillaan niin mielelläni ostan. Nyt alkaa olla tota ylimääräistä vaatetta sen verran ja lapsiltakin jääny pieneks, että pitää varmaan kirppispöytää alkaa varailla... :think005

Ostan hyvin paljon, suorastaan suurimman osan lapsen vaatteista kirppareilta. Toisinaan jotain itsellekin, mutta en kovin usein ole kiinnostunut hankkimaan itselleni vaatteita niin ei sitten kirppareiltakaan niitä useinkaan tule katseltua. Satunnaisesti saatan ostaa muutakin kivaa kuten vaikka lasten dvd:itä.

Itse en ole myynyt kirpparilla mitään. Haaveillaan toisesta lapsesta niin pistetään kaikki vaatteet säilöön odottamaan. Tuota omaa tavaraa tosin saattaisi olla kirpparille asti, jos sen kävisi sillä silmällä läpi...

Oon ostanut ja oon myös myynyt nettikirpparilla pääasiassa. Viimeks esim tänään pojalle luistimet. En uutena viitsinyt ostaa kun jalka kasvaa nopeaa ja tän talven luistelut tulee jäämään kuitenkin muutamaan kertaan, niin 5€ nettikirpparilta vähän käytetyt luistimet on ihan passeli vaihtoehto.

Takaisin