Vastaa ketjuun

Olen nuori vasta 20-vuotias tuleva äiti. Odotan esikoistani ja minulla ei ole edes mitään tietoa siitä, miltä tuntuu pitää omaa lasta sylissä. Tämä tuleva lapsi oli yllätys mutta iloinen sellainen. Tämä tuleva pienokainen on molempien vanhempien ensimmäinen lapsenlapsi, joka on tottakai suuri ihme :Heartbigred.  Kaikki me odotamme tätä kuin kuuta nousevaa. Olen sairaanhoitaja opiskelija ja opintoni jäävät kesken kunnes voin jatkaa koulua. Haluan olla pienokaisen kanssa kotona niin pitkään kuin mahdollista. Nähdä ja kokea kun se kasvaa ja oppii joka viikko jotakin uutta. Haluan lapsen tuntevan itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi ja ennen kaikkea, lapsi tuntee, että äidin lähellä on turvallinen olla. Luottamuksen lapsen välillä ja tottakai lapsi saa luottamuksen tunteen kaikkiin läheisiin ihmisiin ympärillään, kuten isovanhempiin ja ISÄÄN.

Toki.. vaikeahan tällaisellä kokemattomalla äidillä on sanoa tuoko tuollainen reppu sitä turvaa ja luottamusta.. mutta täällä on tuleva äiti, joka on uudessa ihmeellisessä elämän vaiheessa. Halua oppia ja osata olla hyvä äiti ja kasvattaja. Reppu olisi todellakin enemmän kuin tervetullutta tähän tulevaan uuteen elämänvaiheeseen avuksi.

Tuollainen kantoreppu olisi varmasti hyvin käytännöllinen ja hyvä apuväline lapsen hoidossa ja ennen kaikkea miellyttävä myös itsellekkin ja muille jotka osallistuvat lapsen hoitoon. :smiley-bounce012

Takaisin