Opiskelua, opiskelua

elisa90

Jostain jotain jo tietävä
Eli onkos täällä paljon sellaisia joiden alkaisi opiskelut nyt syksyllä? Taikka oletko jatkamassa opintojasi syksyllä? :)

Mä aloitan opiskelut amk:ssa nyt syksyllä! Ja toivon et jaksan mahdollisimman pitkälle opiskella ennen ku vauva syntyy..

Sama täällä. Amk opiskelu pyörähtää siis käyntiin syksyllä... saas nähdä miten pitkälle sitä sitten ehtii.. :)

Hassua miten sitä ihminen vaan haluaa koko aika opiskella. Itsellä lähtee siis jo toinen Amk opiskelu käyntiin.

Valmistuminen amkista häämöttää vuoden päässä. Josko sitten opinnäytetyötä vauvan kanssa jaksaisi vääntää :)

Mä aion hakea ens keväänä ylempää AMK tutkintoa lukemaan. Jos kävisi niin hyvin että pääsisin ni sitten todennäköisesti lykkäisin vuodella ja aloittaisin vasta 2018 syksyllä. Aikuiskoulutustukea saa muistaakseni 1,5vuotta, ja lopun opiskeluajan voisin olla vaikka hoitovapaalla..

Mä hain tänä keväänä ylempään amkhon, mutta en mennyt pääsykokeisiin. Nyt ajattelen että onneksi en, en olisi kyllä syksyllä jaksanut aloittaa mitään ja olisi jäänyt kuitenkin kesken :)

Ite hain ammattikouluun lähihoitajaksi, mutta tällä hetkellä olen vielä varasijalla :( olis kiva päästä aloittaan koulu ennen kun poksahtaa. :)

Täällä päin ei oo oman alani töitä niin pitää uus ammatti lukea. Ei kiinnosta töiden perässä muuttaminen ja ku miehellä työt täällä. Ja talo..

Mun piti jatkaa opintoja yliopiston avoimella linjalla ja kandin työ oli tähtäimessä keväälle.

oman tosi huonon olon ja väsymyksen vuoksi jouduin perumaan opiskeluoikeuteni.. :/ harmittaa, mutta olisi jäänyt niin pahasti kesken, ja avoimen hinta (55op, 15€/op..) niin päätin sijoittaa nyt omaan jaksamiseeni ja rahan masukkiin. keväällä haen suunnitelmien mukaisesti yliopistoon tutkinto-opiskelijaksi, kolmas sote-alan tutkinto kiikarissa.

Mulla alkaa opiskelut nyt elokuussa. Alan vaihto, ihan ravintolakokiksi. Toivon et pystyn mahollisimman pitkään käymää koulua enne ku vauva syntyy ja jos ens syksyn pystyis sit jatkaa ku mies voi olla kotona sillo ku ite oon koulus

Tänään alko mulla kielen opiskelu tietsikan välityksellä. Kestäis huhtikuuhun asti mutta taitaa loppu mennä pipariksi jos kaikki menee hyvin:)

Noo mulla on perus amis kesken vielä.. Saa nähdä milloin jatkan. Nyt olen vanhempainvapaalla marraskuuhun ja sitten hoitovapaalla tämän kakkosen äitiyslomaan asti. :)

Mutta aloitusviestiin vastaten opiskelija olen kyllä, mutten tällä hetkellä siellä käy. :)

Takaisin