onnistunut raskaus keskenmenon jälkeen?onko kokemuksia.

hallansuru

Satasella mukana keskusteluissa
luulen et oon nyt sit raskaana ja keskenmenosta on kuukausi.testissä oli haaleaa plussa..TOSI haaleaa joten en ole edes varma olenko raskaana.

mutta onko teillä ollut keskenmenon jälkeen onnistuneita raskauksia?siis yhden keskenmenon jälkeen?

minulla ei tarvittu mitään toimenpiteitä keskenmenon vuoksi.vuodin vaan aikani ja sit se oli ohi.nyt toivon ja pelkään et oon raskaana.tunteet ihan solmussa :( apua!!!

en kestä jos olen tosiaan raskaana ja saan taas keskenmenon. :/

Itse sain 14 vuotiaana keskenmenon(en tosiaan tiennyt olevani raskaana!) ja sitten meni vuosi ja jouduin tekemään abortin, kun olin taas jotenkin tullut raskaaksi, ja viime kesänä sain taas keskenmenon. Kuukaus sen jälkeen tulin taas raskaaksi ja raskaus on sujunut ongelmitta tähän asti:)  rv 19+3 :).. Tosiaan mulla on kaveri joka on saanut jo 3 keskenmenoa, ja hän niin toivoi tätä edellistä lasta ja oli tosi innoissaan siitä, kunnes meni np-ultraan ja todettiin sikiön olevan kuollut kohtuun. Eli siis keskeytynyt keskenmeno. :/ älä turhia stressaile niin eiköhän kaikki suju hyvin:) onnea matkaan!

Hei! Minulla oli edellinen raskaus tuulimuna raskaus joka keskeytettiin lääkkeellisesti rv 11+3. Sen jälkeen yritettiin uudestaan ja tärppäsi heti seuraavassa kierrossa eli kuukautisia ei kerennyt tulla normaalisti, vain tyhjennysvuoto tuli. Ja nyt ollaan rv 13+2 .Ultrassa käytiin viime viikolla ja pikkusella oli kaikki hyvin. Kyllä uskon että spontaanin keskemenonkin jälkeen voi tulla heti uudelleen raskaaksi... Tsemppiä :)

Takaisin