Onnistuneita remontteja?

Lya

Näppärä viestien naputtelija
Ihan aiheen vierestä, mutta...
Tämä perhe tarvitsisi neuvoja hyvän keittiöremonttifirman valintaan.

Meidän v. 2007 aikaisemman omistajan toteuttama remontti on aivan onneton ( esim hyllyt ovat taipuneet kaarelle lautasten painosta, kuivauskaapin ritilät ovat irti ja paikattu teipillä jne...) , asennus on ilmeisesti tehty itse ja ihan miten sattuu. Huolestuttaa, että joku päivä pikkuneiti saa koko komeuden niskaansa... Ja parkettilattia on jossain vaiheessa kastunut tosi pahasti, siitä saa tikkuja käsiin / jalkoihin...
 
Riippuu aika paljon siitä, millä seudulla asutte. Usein pienet, suht paikalliset remonttifirmat tekevät joustavammin ja pitkällä tähtäimellä paremmin työnsä, kuin isot ketjufirmat. Tosin, tämäkään ei ole vakio! On niitä "huonojakin" pieniä yrityksiä.
Itse olin sellaisessa pienessä remonttifirmassa töissä, jossa oli useampi kohde samaa aikaa ja työkohteita oli meidän "kotipaikasta" n. 35km säteellä. Eräs asukas oli esim yövuorossa aina töissä, joten otimme huomioon hänen aikataulunsa, eli menimme tekemään kylpyhuoneremonttia aina siten, ett hän sai nukkua, kun hänelle oli luonnollisinta nukkua :)
Kannattaa siis lukea/kysellä kokemuksia ja kysellä tarjouksia useista eri firmoista :)
 
Monet pienet yritykset silti tulevat kyllä pk-seudullekin tekemään, esim Hyvinkäältä kävin itse Vantaalla töissä :)
Kannattaa siis rohkeasti kysellä myös pk-seudun ulkopuolelta yrityksiltä! :)
 
Takaisin
Top