onnea tai ei... täysin hukassa

zannukka

Vasta-alkaja
..näin siinä siis kävi tein testin.. raskaana.. kaksi viivaa..
 
nyt mietin hyvä vai huono asia. olen 25 vuotias nainen ja kaipaan nyt teidän mielipiteitä...
 
FAKTAT::
  1.  entisestä suhteesta kolmen ikäinen lapsi
  2. uusi mies
  3. kihloissa nyt kolme kk
  4. kaikesta ehkäisystä (mukaan lukien jälkiehkäisy) raskaana
  5. aiemmassa suhteessa neljä keskenmenoa joista yksi synnytettävä kuolleena[:(]

mikä siis neuvoksi.. olen toisaalta iloinen mutta toisaalta en halua kokea sitä kaikkea paskaa uudelleen, masennusta ym[X(].
rakastan lapsia ylikaiken[:D] mutta pelkään että se kaikki vapaus joka minulla nyt on (koska muksu sen verta iso et osaa jo kaiken itse esim. vessa jutut, syömisen, pukeutumisen) että se katoaa ja minusta tulee vaan kotiäiti[:(].. ei enää kavereitten kaa oloa, ravintelissa tanssimista, omat harrastukset jää ym...[:o]
 
mutta en tiedä pystynkö aborttiin.. neuvokaa, kertokaa oma mielipiteenne[&o]
 
Mieti tarkkaan mitä teet, lapsen saamisessa on aina hyvät ja huonot puolensa, lapsi antaa ja ottaa. Myös lapsen tulevalla isällä on oikeus tietää lapsesta, olisi hyvä jos voisit keskustella hänen tai jonkun muun kanssa tuntemuksistasi.
Kaikkea hyvää sinulle, teitpä minkä päätöksen tahansa. Sinulla on ollut rankkoja juttuja, jotka varmasti vaikuttavat paljon siihen mitä ajattelet ja tunnet.
Jokaisen lapsen pitäisi saada syntyä haluttuna ja rakastavaan perheeseen, mutta valitettavasti elämä on yllätyksiä täynnä, myös niitä ikäviä.
 
Takaisin
Top