Onko vielä toivoa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jepulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jepulis

Satasella mukana keskusteluissa
Olemme mieheni kanssa yrittäneet toista lasta jo muutaman kuukauden. Kiertoni on aina ollut tarkka! Kärsimättömänä testasin jo dpo12 ja negariivista näytti... eilen illalla tuntui että nyt alkavat menkat (otin lääkkeen ja laitoin siteen yöksi) aamulla menin vessaan ja menkat ei olleetkaan alkaneet, vain kivut :o Joten olisiko vielä toivoa että voisin olla raskaana... Onko muilla samanlaisia kokemuksia? iitos jo valmiiksi =)

Täällä dpo 13 ja menkkakipuja + vihlovaa kipua oikean munasarjan kohdalla jo viikon ajan! Toivotaan että sitä toivoa vielä on! Mullakin näytti eilen negaa... emoticon

Löysin tän taulukon netistä, siitä näkee osviittaa mitä hCG:n pitäis näyttää milläkin viikolla ja näin ollen koska sen pitäs näkyä raskaustestissä. Eli jos olet suunnilleen mun kanssa samoilla viikoilla, niin vasta muutaman päivän päästä tulis kaks viikkoa hedelmöityksestä täyteen.. Ja toi hCG pitoisuushan voi nousta ihan hetkessä sitten ku menkat on myöhässä.. Ja herkimmät raskaustestithän on 10 m IU/ml. Eli tällä hetkellä se voi ton taulukon mukaan olla alle sen. Kun sen hcg:n nousu on hyvin yksilöllistä.

Toivossa on siis hyvä elää! emoticon

Kiitos sulle, jospa ne menkat eivät alkais ja pääsis uudestaan testailemaan :) Peukkuja myös sulle että se miinus muuttuis plussaksi vielä! =)

Mielenkiintoisia "vaivoja" alkoi myös minulla heti, kun annoin itselleni luvan tulla raskaaksi. Minulla on erittäin harvoin maha tai pää kipeä ja nyt varsinkin vatsavaivoja on aina kierron puolivälistä lähtien. Samoin tunsin muka aivan selvästi alkion kiinnitymisen ja pientä vuodon tapaistakin oli, vaikka pah se mitään sellaista ollut. On tämä psyyke kummallinen.
Toivoahan on niin kauan kuin on mies ja kierrot riittää .

Takaisin