Onko vauvallanne työnimi?

Eipä ole ole vielä. Viimeksi työnimi jäi käyttöön lempinimeksi, että täytyy tälläkin kertaa keksi joku semmonen nimi, että menee lempinimestä, jos niin sattuu taas käymään.
 
"Tää meidän toukka" on tainnu olla nyt käytössä aina kun oon miehelle puhunut jotain tästä potentiaalisesta tulokkaasta:tears:
Muuttuu varmasti vauvaksi sitten kun on enempi viikkoja mutta alkuun ei osaa vaan vielä puhua vauvasta kun se on niin aluillaa siellä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
mä sanoin eilen miehelle että tän tyypin ultra on jo ens viikolla, eli taitaa vielä olla vaan tyyppi, ennen kun tavataan hänet ensimmäisen kerran ultrassa, sitten tulee varmasti nimi jolla mennään loppuun asti :smiling face with heart-eyes:
 
Ei varsinaisesti vielä, mutta kun esikoisen työnimi tuli yhdestä sarjakuvasta, niin voi olla että toisellekin löytyy sieltä joku. :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Esikoisella oli useampi työnimi, mutta häntäkin taidettiin kutsua tämän kaverin tavoin aluksi työnimellä Papu :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Meidän esikoisella oli tosi toimiva työnimi. Se kuulosti ihan "oikealta" nimeltä, mutta ei kuitenkaan antanut mitään vinkkiä sukupuolesta. Lisäksi se oli lyhyt ja jotenkin tosi hyvin suuhun sopiva. Nyt tuskaillaan, kun ei meinata keksiä yhtä hyvää. Ollaan kyllä puolivitsillä heitty, että käytettäisiin samaa nimeä kuin esikoisestakin aikanaan, mutta jotenkin se nimi henkilöityy edelleen liikaa häneen.
 
Papu täälläkin vakiintunut käyttöön :) tullut luonnostaan alusta alkaen, miehellekki tarttunu
 
Ei ole vielä. Aiemmin mun siskot on keksineet jonkun työnimen vauvalle.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä työnimeksi vakiintunut katkaravun lyhenne katkis :tears: Jotenkin se vain tarttui mukaan ja helppo nimi käyttää puheissa.
 
Täällä parilla muulla oli Papu, ja meillä taas on Papunen 😁 Yritin aluksi kans tuota Papua, mutta mies piti sitkeästi kiinni -nen päätteestä. Tytölle on myös jo oikea nimi valmiina, mutta pojalle ei. Jos siis on tyttö, niin kiinnostaa nähdä aletaanko puhua sillä nimellä, vai onko hän ihan synnytykseen saakka Papunen 😊
 
Meillä puhutaan vain pikkuisesta. Jotenkin arkailen vieläkin liiallista nimeämistä, kun en ehkä vielä uskalla pitää vauvaa todellisena.
 
Takaisin
Top