Onko vauvallanne jokin "työnimi"

Joo on!

Mulla on puhelimessa sovelllus, joka näyttää minkä hedelmän/muun syötävän kokoinen vauva on milläkin raskausviikolla. Jostain syystä meille jäi puheeseen ihan alkuviikoilta sana KAHVIPAPU! :laughing002 Edelleen mun mies sanoo joka ilta mun mahalle "hyvää yötä kahvipapu"!
 
Meilläkin taitaa toistaseks olla iha vaa vauva, mutta hauska seurata, että muodostuuko tälle pikkuselle joku "työnimi" raskauden aikana! Mitään en halua väkisin alkaa vääntämää, tulee jos tulee:happy:
 
Me ei oo ite oikeen keksitty, pikkukaveriksi sanon. Kaveripariskunta sanoo pikku-petteriksi ja miehen vanhemmat ville-eemeliksi. Tuntuu muillaki olevan poikatunne ku mullaki on[emoji23] mikähä kriisi onkaa jos tyttö siltä tuleeki:D
 
Myö ollaan jostain syystä alettu kutsua muumiksi :laughing002 oon kyllä ihan muumihöperö jo ennestään, mutta yhtään en enää muista että miksi vauvastakin tuli muumi:grin
 
Kahdella aiemmalla oli työnimet, kun miehen kanssa kahdestaan heistä puhuttiin (esikoinen oli tokan kohdalla 1,5v eikä vielä puhunut). Nyt kutsutaan vaan vauvaksi.
 
Mies on alkanut kutsua tulokasta esikoisen mukaan Leo2:ksi (Esikoinen on Leo). Vaadin työnimen muutosta! Menee nyt jo Leot mulla sekaisin, eikä toinen ole edes vielä syntynyt! Itse kutsun "tyypiksi" tai "kakkoseksi".
 
Joo on!

Mulla on puhelimessa sovelllus, joka näyttää minkä hedelmän/muun syötävän kokoinen vauva on milläkin raskausviikolla. Jostain syystä meille jäi puheeseen ihan alkuviikoilta sana KAHVIPAPU! :laughing002 Edelleen mun mies sanoo joka ilta mun mahalle "hyvää yötä kahvipapu"!

Hahah, meillä vähän saman tyylinen: RAPU :laughing002 Tää jäi siitä, että varhaisultrassa lääkäri yritti selittää mulle alkion ulkonäköä siten, että "se näyttää nyt vähän ravulta". Kauheaa tietysti on se, että ravut on mun lempiruokaa :oops:

EDIT: Hupsan, tämä tulikin helmikuisten puolelle, vaikka kuulun toukokuisiin itse! Noh, heippa siis teillekin, olin vakoilemassa täällä edistyneempien puolella :D
 
Takaisin
Top