Onko teillä useita välilehtiä auki?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Minkä verran teillä on tavallisesti välilehtiä auki?

Itse taidan kuulua niihin joilla niitä on paljon ja välillä vähän enemmänkin. Tällä hetkellä puhelimessa on kymmenen, tietokoneella lähemmäs 20. Pidän yleensä välilehdellä auki sivuja, joita selaan usein. Lisäksi voi olla välilehdillä sivuja joita on tarkoitus tutkia paremmin paremmalla ajalla.

Tällä hetkellä 37 välilehteä. Jää jotenkin vahingossa puhelimella selaillessa, konetta en käytä ollenkaan. En siis tarvitse niitä välilehtiä enää mihinkään. Tyhjentelen yleensä kun 100 ylittyy.

Nyt näyttäisi olevan 14 välilehteä, mikä on ihan tavallinen määrä. Yritän aina välillä muistaa sulkea jotain.

Nyt on puhelimessa 48. :hilarious: Mies tätä aina jaksaa kauhistella mulle, kun huomaa välilehtien määrän esim. jostain kuvakaappauksesta. Avaan paljon jotain sivuja muistiin, joskus niitä jää muuten vaan. Tyhjentelen aina välillä. Ennätys taitaa olla 72 :angelic: Tietokoneellakin on yleensä useita, mutta sinne ei ehdi säännöllisen sammuttamisen takia kertyä niin paljoa.

Yhdestä kolmeen kun selailen juttuja. Suljen kaikki kun lopetan, mulla häiritsee jopa se, että tiedän hellun jättävän kaikki välilehdet auki omassa puhelimessa :laughing001 kaikkea maan ja taivaan välillä auki, vaikka kattos vaan youtubea.

Puhelimessa on nyt 44 välilehteä auki. Puolet on varmaan turhia, osa on jäänyt sen takia että jatkan myöhemmin lukemista (esim. joku pitkä keskustelu).

Tässähän alkaa tuntua että mullahan on oikeastaan aika vähän puhelimella. :grin Tosin jos käyttäisin vain puhelinta enkä konetta voisi olla se 30 mitä noilla on nyt yhteensä.

Tällä hetkellä puhelimessa 48. Koneella on joku 120. Ei mitenkään poikkeuksellista. Täälläkin mies kauhistelee ja muistuttaa mieluummin merkkaamaan sivut kun joskus on mennyt sulkemaan selaimen ja kaikki on kadonnut... mutta kirjanmerkeistä ei niihin muista palata, varsinkin jos on joku ajatustyö tai vaikka tuotevertailu kesken.

Mulla pysyy tietokoneessa välilehdet tallessa vaikka sulkisi selaimen ja koko koneen. En kyllä muista olenko laittanut jostain asetuksista ne pysymään vai onko ehkä selain- tai käyttöjärjestelmäriippuvaista.

Mulla pysyy tietokoneessa välilehdet tallessa vaikka sulkisi selaimen ja koko koneen. En kyllä muista olenko laittanut jostain asetuksista ne pysymään vai onko ehkä selain- tai käyttöjärjestelmäriippuvaista.
Ne pysyy tallessa vaikka sulkee selaimen tai koneen ellei sitten sulkemisen jälkeen avaa selainta ja jätä vanhaa sessiota palauttamatta eli avaa uuden tyhjän ikkunan kun muut on kiinni. Kokeiltu on.

Taisi tulla jonkinlainen ennätys tässäkin, kun äsken muuttui välilehtien numeroa näyttävään neliöön numeron sijasta ":D"... :hilarious:

Ei ole juurikaan välilehtiä auki. Puhelimella suljen välilehdet heti kun ne on luettu. En tykkää yhtään puhelimen hidastelusta, ja välilehdethän sitä hidastelua aiheuttavat.

Taisi tulla jonkinlainen ennätys tässäkin, kun äsken muuttui välilehtien numeroa näyttävään neliöön numeron sijasta ":D"... :hilarious:

Mulla on tuo nauruhymiö puhelimessa lähes aina. :D Eli välilehtien määrää en tiedä, mutta varmaan se on joku kolminumeroinen luku. :grin

Takaisin