Onko teillä kalenteria?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisia kalentereita teillä on? Onko seinäkalenteri tai taskukalenteri? Vai riittääkö kännykän kalenteri?

Seinäkalenteri keittiössä ja lisäksi paperikalenteri itsellä jota kuljetan laukussa mukanani. Puhelimen kalenteriakin käytän :)

Meillä on seinäkalenteri. Suurimmaksi osaksi kalenterimerkinnät tehdään kuitenkin kännykän kalenteriin.

Seinäkalenteri on. Ennen äitiyslomalle jäämistä käytin myös mukana kulkevaa ns taskukalenteria. Nyt ei ole tarvinnut. Puhelimen kalenteria en ole oppinut käyttämään, ehkä joskus jonkun päivän tarkistan.

Aikoinaan ennen älypuhelimia mulla oli yksi tietty kalenteri jonka ostin joka vuosi. Sellainen A5 kokoinen. Kirjoitin sitä myös päiväkirjatyylisesti. Ja mulla on näitä ainakin kymmenen vuoden ajalta.
No sitten tuli älypuhelimet ja nyt meillä on miehen kanssa Jorte -kalenteri, koska sen voi helposti jakaa toisen kanssa. Kokeilin taannoin pitää 5 vuoden päiväkirjaa mutta en enää osaa. Se aina jäi ja sitten kun on monta päivää merkitsemättä niin iso kynnys palata siihen. Ja monet päivät olivat sellaisia ettei tapahtunut oikein mitään.

Mä oon varmaa vanha seimäkalenteri koko perheelle ja käsilaukkuun sopiva oma (varmaan taskukalenteri nimeltään). Kännykän kalenterista tarkistan päivämäärää ja viikonpäivää.

Seinäkalenteri koko perheelle ja omassa laukussa kulkee aina isohko päiväkalenteri. Kun sen käyttöön kerran opiskeluaikana tottui niin en enää osaa olla ilman. :hilarious:

Ei ole kalenteria, koska kännykän sähköinen perhejako on toiminut paremmin. ( eli myös mies huomaa kalenterimerkinnät :) )

Töissä on ollut paperikalenteri, kun siihen pystyi tehdä nopeita muistiinpanojakin.

Seinäkalenteri on meillä käytössä. Merkkaan omat työvuorot ja kaikki menot siihen. Kännykän kalenteriakin käytän, mutta seinäkalenterista hahmottaa paremmin ja näkyy kaikille. Opiskeluaikaan käytin taskukalenteria paljon, mutta nykyään sille ei ole niin käyttöä.

Seinäkalenteri. Tälle vuodelle ostin sellaisen perhekalenterin, jossa kaikille oma tila päivän kohdalla. Monta aiempaa vuotta on ollut netistä tulostettuna jonkinlainen kalenteri. Oma taskukalenteri on käytössä silloin, kun on enemmän menoja (esim. odotus- ja vauva-aikana neuvoloita ym useammin).

Mulla on laukussa kulkeva vähän isompi kalenterinjärkäle kaikille omille jutuille. Puhelimessa on näkyvillä miehen kalenteri ja jaan sitä kautta hänelle yhteisiä menoja ja tärkeimmät mun menot joista olisi hyvä tietää.

Pakko olla seinäkalenteri ja mulla on oltava myös oma paperinen kalenteri, en osaa käyttää puhelimen kalenteria, tai koen sen hankalaksi. Mun pitää saada kirjottaa kynällä paperille asiat. Ja kalenterin pitää olla semmonen lukuvuosikalenteri :D

Seinäkalenteri on. Ennen äitiyslomalle jäämistä käytin myös mukana kulkevaa ns taskukalenteria. Nyt ei ole tarvinnut. Puhelimen kalenteria en ole oppinut käyttämään, ehkä joskus jonkun päivän tarkistan.

Mulla ihan sama!

Tykkään fyysisestä kalenterista enemmän kuin puhelimen, hahmotan sen jotenkin paremmin ja merkinnät on mielestäni helpompi tehdä.

Takaisin