Onko teidän vauvalla joku kutsumanimi jo raskausvaiheessa?

Moikka!
En tiedä lisätäänkö salaisiin ryhmiin jäseniä enää, mutta on täällä muualla foorumilla ihan mukavaa keskustelua. @Vargynja taitaa olla vastuussa salaisista ryhmistä. Minullakin on syyskuussa syntynyt, enkä odotusaikana kirjoitellut syyskuisiin kuin satunnaisesti, joten en ole salaisessa ryhmässä.
Pahoittelut, että kestänyt vastata. Meillä.on täällä.pidetty sairastupaa, nii jäänyt kirjoittelut vähille. Joo en tiedä että lisäävätkö vielä noihin salaisiin, mutta yritä nyt ainakin niitä kriteereitä täytellä ja katsotaan sitten jos pääsee. Itse tosiaan vasta on vastikään löytänyt tämän foorumin, joten vähän harmi ettei heti jo raskausaikana päässyt mukaan. Kovasti olisi kyllä kiva päästä jutteleen ja jos vaikka ihan äitiystäviäkin löytyisi 😊.
 
Pahoittelut, että kestänyt vastata. Meillä.on täällä.pidetty sairastupaa, nii jäänyt kirjoittelut vähille. Joo en tiedä että lisäävätkö vielä noihin salaisiin, mutta yritä nyt ainakin niitä kriteereitä täytellä ja katsotaan sitten jos pääsee. Itse tosiaan vasta on vastikään löytänyt tämän foorumin, joten vähän harmi ettei heti jo raskausaikana päässyt mukaan. Kovasti olisi kyllä kiva päästä jutteleen ja jos vaikka ihan äitiystäviäkin löytyisi 😊.
Tervetuloa joka tapauksessa. 😊 mistäpäin kirjoittelee? Itse asun Kainuussa.
 
Tervetuloa joka tapauksessa. 😊 mistäpäin kirjoittelee? Itse asun Kainuussa.
Kiitos! 😊 Me asustellaan Keski-Pohjanmaalla. Aina välillä haaveilen pääkaupunkiseudulle muutosta, mutta kyllä täällä kauempana asumisessa on omat hyvät puolensa.
 
Kiitos! 😊 Me asustellaan Keski-Pohjanmaalla. Aina välillä haaveilen pääkaupunkiseudulle muutosta, mutta kyllä täällä kauempana asumisessa on omat hyvät puolensa.
Keski-Pohjanmaa, siellä suksiin ei tarvitse kuin pelkkää luistovoidetta kun ei oo mäkiä mitä ylös kiivetä. 😁
 
Takaisin
Top