Onko teidän lapsiluku täynnä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Toivotteko vielä lapsia vai onko lapsiluku täynnä? Kuinka monta lasta teillä on nyt ja kuinka monesta haaveilet?

Meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa. En tiedä onko tämän toisen synnyttä lapsilukumme täynnä. Tällä hetkellä en kaipaa kolmea lasta, mutta en toisaalta olisi vielä lyömässä lukkoon kahta lasta sopivaksi määräksi. Katsotaan kun tämä toinen on syntynyt ja vähän kasvanut.

Odotetaan 4. lasta. Tällä hetkellä tuntuu että lapsiluku saattaa tämän jälkeen olla täynnä, mutta varmaksi en sano. On se mieli ennenkin muuttunut :)

Kaksi on, kolmatta kuumeilen. Sairaalassa ja neuvolassa sanottiin, että kolmatta sektiota enempää ei suositella, joten saattaa olla jos kolmas tulisi, tehtäisiin samalla sektiossa sterilisaatio.

Kaksi on, yhden vielä tavallaan haluaisin. Päätös tehdään nyt syksyllä, kokeillaanko vai jätetäänkö tähän. Jos ei vuoden 2021 vauvaa tule niin ei varmaan sitten lainkaan. Vielä on pari avointa kysymystä niin ei olla aloitettu yrittämistä mutta pari vuotta olen jo kuumeillut...

Meillä on kaksi ja kolmas tulossa tämän vuoden puolella. Esikoisen odotusaikana olin aika lailla sitä mieltä, että yksi on sopiva luku. Niin se mieli vain muuttuu. Miehen kanssa ollaan puhuttu, että neljä olisi meille sopiva, toki katsotaan nyt ensin miten kolmen kanssa menee. Mutta iso perhe haaveissa meillä. :love7

Kolmas tulossa, todennäköisesti lapsiluku vauvan synnyttyä täynnä, mutta mahdollinen optio neljännestä jätetään vielä ilmoille. Mutta yli 4v ikäeroa ei haluta, että jos muutaman vuoden päästä tuntuu vielä siltä että kolmen kanssa hyvä niin sitten lapsilukumme on siinä!

Kaksi on ja kolmatta yritetään. Eli toivottavasti ei ole täynnä vielä.

Lapsiluku ei ole täynnä, ei ainakaan omasta tahdosta. Meillä on yksi vauva ja toinen oli jo tulossa, mutta se ei sitten ollutkaan normaali raskaus. Nyt kovasti yritetään saada toinen aluille :) Itselläni on toiveissa kolme lasta. Miehellä riittäisi kaksi, mutta kolmesta on puhuttu. Jos totta puhutaan, niin luulen että itselläni saattaisi vielä joskus tulla kaipuu neljänteenkin lapseen, ihan jo sen raskauden kokemisen vuoksi. Haluaisin tytön lisäksi saada myös pojan.

Takaisin