onko täällä nelikymppisiä kuumeilijoita

Hei Marikki,

Minä tunnustan sellainen olevani :wink. IVF-hoito juuri menossa pitkällä kaavalla. Allekirjoituksessa "villakoiran" ydin.

No kiva että tunnustit!
Taidetaan olla ihan muinaisjäänteitä kuumeilijoiden keskuudessa

Teillä kumminkin onnistui luomusti raskautuminenkin.
Mie aloitan jotku vastaavat ku clomit ens kiertoon,ellei joku ihme käy että tästä kierrosta ois natsannu.

Onko sulla ennestään lapsia?

Moro,

Aina täytyy jokunen Dinosauruskin mahtua mukaan :wink.
Minulla ei ole lapsia, miehelläni on jo. Nyt on sitten viimeinen mahdollisuus yrittää kun on vihdoinkin oikea ihminen rinnalla. Syytä lapsettomuuten ei ole löytynyt, jos ei lasketa minun ikääni. Miehen simpat oikein vireitä ja minullakin "kalusto" kunnossa.
Juuri nyt IVF:n aikana minulla alkaa mieli järkkyä ja äksyilen miehelleni aivan liian paljon. Kohta on varmaan eri osoitteet meillä, jos tämä nainen ei osaa pitää itseään kurissa. Ollaan Väestöliitossa hoidossa. Aivan mahtava paikka ja siellä ihmiset ovat todellakin oikealla alallaan.

Tsemppiä sinulle Marikki tähän kiertoon :thumleft

No meillähän on ihan sama keissi,että me ollaan kunnossa,paitsi ikä :( mun ikä.

Meilläpäin ei oo väestöliittoa,sinne oisin varmaan itsekin halunnut mennä

Se ivf on varmaan raskas,hormooneja varmaan paljon joudut käyttämään?En oikeastaan tunne noita hoitomuotoja,muuten kuin kuulopuheella.

Toivottavasti teillä sopu säilyy,uskon että fiksu mies ymmärtää nuo hormoonikiukut,jotka sie joudut kokemaan yhteisen hyvän nimissä.

Tsemppii sinnekkinpäin kovasti!!!

Meilläkin on Väestöliittoon matkaa 200 kilsaa, mutta on oikeastaan lähin ja uskon, että paras paikka näillä leveyksillä.
Pääpiirteiltään IVF menee meillä niin, että aloitetaan Synarela-sumutteilla, jolla on tarkoitus ajaa alas oma hormonitoiminta eli munasarjat hiljaisiksi ja limakalvo alas, eli tehdään keinotekoisesti vaihdevuodet. Sitten aloitetaan munasolujen kasvatus Menopur-injektioilla. Tällä yritetään saada mahd. monta munasolua kasvamaan keräystä varten. Ei noi pistokset ole mitään, jos verrataan noihin sumutuksiin. Kiva oli käydä testaamassa vaihdevuosia jo ennakkoon. Ei ollut kuumat aallot niin kauhean mukavia :mad:.
Tähän asti me ollaan nyt päästy...

Muokattu viimeksi:
On Se hurjaa,miksi pitää oma hormoonitoiminta ajaa alas...?
Ei Se oo mikään ihmekkää että tulee myös psyykkisiä oireita jos kerran vaihevuodet tulee.Huijui,ei niitä varmaan viittis etukätee testailla ellei pakko.Kauanko ne oireet kestää kerrallaan?paljonko väestöliitolla maksaa ivf?

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk

Pitkällä kaavalla hoidettaessa tosiaankin nollataan tilanne, jotta saataisiin hyviä, uusia munasoluja keräilyyn. Lyhyessä hoitokaavassa tätä ei ilmeisesti tehdä. N. viikon ajan oireet olivat kauheimmillaan ja nyt ovat jo helpottaneet. Olen kirjoittanut hoidon edistymisestä lapsettomuus puolelle IVF-PAS-keskusteluun.
Ihan en ole varma hinnasta, mutta olen varautunut 2200-3200 euron hoitoon IVF:n osalta. Lisäksi lääkkeet ja aiemmat tutkimukset sekä matkat. Olen ottanut töistä omaa vapaata 2 viikkoa, josta jokunen päivä taitaa mennä sairasloman puolelle. Mielummin yritän olla stressaamatta töitäni ja keskityn tähän ja johonkin mieluisaan kuten perennapenkkeihin ja kasvimaahan sekä villasukkien neulomiseen :wink.

Pitääpä sitten sieltä lukea!

Ei taida olla muita Dinosauruksia tällä palstalla :laughing025

Jollain vauvapalstalla olin yli 30v kuumeilijoissa mukana,mutta "pikkulukemilta" tuntuvat tässä vaiheessa.
Minun äitini oli ollut mummo jo hyvän tovin tässä iässä,en tiedä oisko se mummoutuminen kuitannut vauvakuumeen jos ois vaan saanu käsiinsä hyysättäväksi.En tiä.Krooninen kuumehan mulla ollut,nyt tuntuu ettei enää jaksa kuumeilla,tää on vaan sellasta voikun voikun voikun-ajatteluu.

Toivottavasti saatais molemmat hyvät lopputulokset käsiimme :love017

Täällä kuumeilija ikää pian 37v. Yritystä ollut elokuusta 2013. Ennestään jo kolme... Vielä yksi haaveissa.
Keskenmenoja on tullu ja edellisen pettymyksen jälkeen sain tietää, että molemmissa munasarjoissa PCO.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä ollaan ikää on + 40. Kuukautiset pois hormonikierukan poiston jälkeen jolloin olin 41 joten katson että ikäni on siinä kieppeillä, mutta kalenterissa enemmän. Tässä jännäilen että tuliko juhannustouhuista tulosta kun ovulaatiotesti oli vahvasti + ennen. Luomusti yritetään

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin