Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä täällä käydään säännöllisesti lukemassa, ei vaan ehdi kirjoitella :)
Meillä menee ihan kivasti. Esikoinen on vilkas, pientä uhmaa alkanut olemaan ja joku ihme vaihe että yöunet on tosi levottomia.. Tähän asti nukkunut niin hyvin että tosi outoa. Syö itse kaikki ruuat ja osaa riisua suurimman osan vaatteista itse ja potalla käydään säännöllisesti ja aina sinne jotain tulee. Puhetta ei vielä tuu,muutama sana vaan. Mutta osasin odottaa että puhe tulee myöhemmin kun liikkumaan lähti niin ajoissa (5kk konttas ja 9kk käveli).
Vauva on alun vatsavaivojen helpotuttua oikein tyytyväinen pieni mies. Ikää nyt 4kk ja 1vko. 4kk neuvolassa mitat 7.8kg ja 67cm. Kiinteitä ollaan pikku hiljaa aloiteltu vaikka tosi hyvin rintamaidollakin kasvaa. Yöt aika levottomia ollut muutaman viikon hänelläkin, 4 kertaa yleensä herää syömään.
Kummatkin menee nukkumaan klo 19 ja aamu alkaa 5-6 välillä. Joskus harvoin lähempänä 7. Onneksi nukkuvat myös päiväunet samaan aikaan niin pääsee itsekin lepäämään.
Joo totta Minni2016! Se on kyllä jokaisen oma asia :)Mun mielestä ihana kun täällä ei kukaan kysy miksi ei aijo hankkia toista tai useempaa tai moralisoi jos haluaa useemman.