Onko tää plussa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

Aloittaja

Vieras
Onko plussa? Ihanaa, jos viiden vuoden yritys olis nyt palkittu! Koskaan en ole näihin pregcheck tikkuihin mitään viivoja saanut ja niitä on useita, useita tullut tehtyä tässä vuosien aikana. Tuo viiva ilmestyi noin minuutin kohdalla. Livenä näkyy vielä paremmin, kun puhelimen huonolla kameralla.

https://aijaa.com/hAv7a7

Näyttää ihan selvältä plussalla. Haaleakin viiva on plussa. Silloin raskaus on vaan niin alussa, ettei hormonia erity vielä paljon.

Meillä lapsettomuushoitoja takana ja tänään käyty verikokeessakin. Odottelen pian puhelua sieltä verikokeen tuloksista. Jännittää niin mahdottomasti!

Verikokeen tulokset tuli. Hcg 15 joten hoitajan mukaan negatiivinen. Olen itkenyt silmät päästäni tätä loputonta epäonnistumista

Ap

Verikokeen tulokset tuli. Hcg 15 joten hoitajan mukaan negatiivinen. Olen itkenyt silmät päästäni tätä loputonta epäonnistumista

Ap
Eikös silloin ole raskaana jos Hcg on 15. :happy: Jos Hcg on 5 tai alle, niin silloin ei ole raskaana.
Vai tarkoitiko kirjoittaa 5?o_O

Tarkoitin kyllä 15. Hoitaja sanoi et nagatiivinen, kun niin alhainen. En oo itse asiaa tutkinutkaan :o

AP

Tarkoitin kyllä 15. Hoitaja sanoi et nagatiivinen, kun niin alhainen. En oo itse asiaa tutkinutkaan :eek:

AP
En ole ammattilainen tai en tiedä onko verikokeessa jotain erillaista, mutta jos sun Hcg on 15 ja noin hieno haamu tuli testillä joka havaitsee Hcg:n 25, niin musta kuullostais että voi hyvin olla raskaana. Ootko tehnyt uutta testiä?:eek:

En oo tehnyt. Tein kaksi putkeen aiemmin ja molemmat oli tuollaisia kun kuvassa. Pitää hakee testi ja testailla vielä varuiksi.

En oo tehnyt. Tein kaksi putkeen aiemmin ja molemmat oli tuollaisia kun kuvassa. Pitää hakee testi ja testailla vielä varuiksi.
Pidän täällä sulle peukkuja! Toivottavasti lähtis Hcg nousemaan ja tulis plussa. Hcg tuplaantuu 48-72 tunnin välein, eli kannataa testata vasta huomenna tai ylihuomenna, niin viiva ehtii vahvistua. :happy:

En osaa tähän liittää mutta googleta sellainen kuin "HCG arvo taulukko".
Ei raskaana olevan arvo on 0-5 ja viikko viikolta raskaushormonin arvo veressä suurenee. Esim. Arvosi 15 sopisi raskausviikoille 4 ja 5.

Täältä löytyy HCG-arvo taulukko. Eli kyllä, pitäisi olla alle 5 ollakseen negatiivinen. Aika hätiköityä ammattilaiselta sanoa että on negatiivinen. Hyvin voi olla raskaus vielä alussa.

Takaisin