Onko suhde muuttunut arkisemmaksi ja läheisyys unohtunut?

Ei oikeastaan. Läheisyys on muuttanut muotoaan kylläkin, sillä enemmän se läheisyys jaetaan nyt kolmen ihmisen kesken. Monesti aamusta otetaan vauva meidän viekkuun ja halitaan kaikki yhdessä. Vauvan ensimmäisten viikkojen aikana ei ehkä ollut niin paljon aikaa pitkiin hellittely tuokioihin keskenään. Nyt tilanne suhteellisen sama kuin ennen vauvaa. :happy:

Suhde on muuttunut, mutta en osaa sanoa ihan millä tavalla. Voi sitä kai arkisemmaksi sanoa, mutta se ei tarkoita sitä että rakkaus olisi hiipunut tai ettei olisi läheisyyttä. Halaillaan, pussaillaan ja ollaan lähekkäin yhä paljon. <3

Meillä tulee tänä vuonna 10 vuotta yhteistä taivalta ja on suhde muuttunut, mutta läheisyyttä koitamme kuitenkin vaalia. Illalla rapsutellaan toistemme päätä ennen nukahtamista ja nyt koronasta on sen verran hyötyä, että olen lomautettuna ja pystyn siten valvomaan pidempään ja olemme ensimmäisen kerran vuosiin voineet katsoa yhdessä iltaisin sarjoja :).

Suhde alkoi teini-iän lopulla joten toki se on muuttunut nyt kun kolkutellaan neljääkymppiä. Edelleen rakastetaan ja hellitään mitä ehditään. Perhe-elämä ja työt vievät tietty eri tavalla aikaa kuin lapsettomana opiskeluaikana, mutta sellaista se on.

Oikeastaan jopa päinvastoin. Mies ei ole koskaan ollut erityisen läheisyydenkaipuinen ihminen, mutta minä kyllä olen välillä liikaakin :shy: Alkuaikoina läheisyyttä oli kyllä, mutta silloin se oli yleensä aina seksiin johtavaa :grin Nyt ollaan opittu sellaiseen juuri meille sopivaan, kumpikin voi spontaanisti halia toista jne. Nukkumisjärjestelytkin on muuten jännästi alkuajoista muuttunut, aluksi meillä iso lusikka oli mies, varmaan ekat puoli vuotta. Sen jälkeen se olen ollut minä :grin Sellainen arkinen toisen lähellä oleminen on tiiviimpää ja mukavampaa, kuin suhteen alkupuolella.

Suhteesta on kieltämättä tullut arkinen ja läheisyys loppui heti ensimmäisen raskauden alettua :shy: Jos olisi minusta kiinni, niin läheisyyttä olisi aina kun mahdollista.

Kyllä. Seksiä on joskus ja jouluna, läheisyyttä jos vahingossa törmätään ja omaa aikaa iltaisin mukulan nukahdettua kun ollaan molemmat jo niiiiiiiin väsyneitä että heikompia hirvittää. Je je.

Takaisin