Onko sinulta kysytty koronapassia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koronapassi on ollut jo jonkin aikaa (enemmän tai vähemmän) käytössä. Oletko käynyt jossain, missä sitä on tarvittu?

Meidän esikoinen oli viikonloppuna mummolassa yökylässä. Me päätettiin huoltaa parisuhdetta ja käydä ravintolassa syömässä (vauva mukanamme). Ko. ravintolassa tarvittiin vaikka oli ihan ruokaravintola. Yllätti hieman, vaikka onkin ihan ymmärrettävää, että haluavat kaikki pöydät käyttöön.

Lasten kanssa kävin lapsille suunnatulla museokäynnillä. Olin todella yllättynyt, että aikuisilta kysyttiin koronapassia. Toki minulta se löytyi, mutta ei tuonne kukaan aikuinen ilman lasta eksy ja lasten rientoja ei pitänyt rajoittaa.

Ei ole kysytty. En ole ollut pariin vuoteen missään sellaisessa paikassa, jossa sitä voisi nytkään kysyä.

Minultakaan ei ole kysytty, kun olen asioinut tyyliin vain kaupassa, apteekissa ja neuvolassa. Mutta monelta läheiseltä on kysytty. Hyvä että monissa paikoissa kysytään!:Thumbs Up Sign:

On kerran kysytty. Sekin oli aika mielenkiintoinen, kun ei kysytty kuitenkaan henkkareita samalla. Olisi voinut vaikka kaverilta lainata passia, ei varmistettu lainkaan. Mulla siis on nyt käytössä paperiversio.

On kysytty ja tulostin sen laukkuun, niin ei tarvi puhelinta kaivella siinä kohtaa. Oon Helsingin keskustassa töissä ja lounaspaikoissa kysellään.

Pari kertaa on kysytty ravintolassa käydessä. Niin joo ja lentokentällä syyslomareissun yhteydessä.

Ei ole kysytty.

Kerran olemme miehen kanssa käyneet ravintolassa, mutta passia ei ( lokakuun lopussa) kysytty, vaikka ravintola oli aivan täynnä.

Myöskään isänpäivänä ei kysytty, tosin appivanhemmat varasivat ravintolan pöydän, joten ehkä olivat ”vakuuttaneet” että kaikilla aikuisilla on passi ja lapset alle 12-vuotiaita.

Takaisin