Onko sinulla yhtä parasta ystävää?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla bestistä, jonka kanssa jaat kaiken?

Mulla ei enää oo. Lapsena ja nuorena oli, ei enää semmoista yhtä. Jos pitäisi sanoa, mies olisi se mun paras ystävä.

Mulla on 1 jäljellä. Miehelle tottakai kerron kaiken mutta yksi ystävä enää löytyy

Pakko sanoa että mies oli ennen kuin alettiin seurustelemaan mun paras kaveri, ja on sitä myös edelleen.
Oli mulla lisäksi aiemmin 2 ystävää joille kerroin kaiken mahdollisen, mutta nykyään on vain kavereita, joille en ihan kaikkea kerro.

Mies on paras ystäväni. Lisäksi on toinen hyvä ystävä, jolle voin kertoa oikeastaan kaiken. Ei olla enää niin läheisiä, mitä ollaan joskus oltu, mutta läheisiä kuitenkin.

Juuri nyt? No on minulla toki paras ystävä, mutta ei olla samalla tavalla kuin joskus teininä oltiin parhaimman kaverin kanssa kaikkialla yhdessä. Ei sellaiseen ole aikaa kun on lapsia. Enhän minä edes käy missään, en ole käynyt sen jälkeen kun esikoinen syntyi. Nuorena bestiksen kanssa jutteli ja näki päivittäin, ja melkein kaikki vapaa-aikakin kului samoissa merkeissä. Nyt kaikilla on omat lapset ja lasten (ja joillain kavereilla jopa omat) harrastukset, ei puhettakaan, että ehtisi pitää jatkuvasti yhteyttä vaikka haluaisi.

On muutama oikein läheinen mutta ei niinkään bestistä. Kun oma elämäntilanne vauvan myötä muuttui on ollut vaikea sovittaa perhearkea sinkkukavereiden menojen kanssa yhteen. Oma mies on kyllä minullakin se kaikkein paras ystävä. :Heartred

Pari hyvää ystävää on. Heidän kanssa kyllä tulee juteltua monenlaista, mutta en sanoisi että jaan heidän kanssa kaiken. Enemmänkin mies on sitten siinä mielessä se paras ystävä. <3

Eipä taida enää olla. Lukioaikaisen kaverin kanssa ollaan nähty viimeksi viime syksynä. Meillä on ollut tapana että he käyvät meillä kesällä ja me vastavuoroisesti syksymmällä. Vähän hassua jos nyt alkaa perin pohjin analysoimaan tätä. Ollaan siis yleensä nähty noin 2x vuodessa. Ainoat viestit mitä vuoden aikana vaihdetaan ovat ne, joissa kutsutaan kylään. Ei soitella eikä viestitellä muuten. Mutta silti kun taas nähdään niin kaikki jatkuu siitä mihin viimeksi jäätiin. Välimatkaa 150km.
Meillä vaan ei "oo tapana" nähdä muuten.

Yks ystävä on eriskummallinen tapaus. Laitetaan siis päivittäin läppäviestejä, meemejä, ym. mitä ollaan tehty ja silloin tällöin käydään kahvilla kahvilassa. Hän ei suostu tulemaan meille käymään, koskaan. Ei vaikka oltaisiin vain me kahdestaan. No nyt hän on pahoittanut (jollekkin) mielensä ja on ollut hiljaa pari viikkoa jo.

Ja yks kaveri jonka kans oli jopa ihan normaalia olla, laittoi aikoinaan välit poikki.

Takaisin