Onko sinulla voimassa oleva ajokortti?

Onko sinulla ajokortti?

• Kyllä

Äänet: 16 80.0%
  • Ei

Äänet: 4 20.0%

• Kaikki äänestäjät
    20

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletko käynyt autokoulun, entä onko ajokorttisi voimassa?

Itse en ole käynyt autokoulua. Eipä sitä täällä kaupungissa juuri tarvitsekaan, kun metro, junat, bussit ja ratikat kulkevat :)

En ole käynyt. Nuorena halusin kortin ja auton ja kruisailla ympäri suomea, mutta unelmani lykkääntyi lykkääntymistään ja hiipui lopulta unholaan.

Olen ajanut heti täysikäistyttyäni ajokortin, oman auton hankin kuitenkin vasta päälle parikymppisenä ja ollut muutamia vuosia senkin jälkeen kun ei ole ollut autoa lainkaan. Nyt perheessä yksi auto mikä on ainakin toistaiseksi riittänyt, kun työmatkani on lyhyt. Julkiset kulkee meilläpäin huonosti, joten oma auto välttämätön.

Muokattu viimeksi:
Ei oo ajokorttia. Tarkotuksena ois syksyllä hankkia kun jossain kohtaa muutetaan kauemmas keskustasta :)

On kortti ja auto. Molemmat hankittu heti täysi-ikäistyttyä. Pääkaupunkiseudulla asuessa ei autolle tosin ollut aina tarvetta, kun työpaikkakin oli ihan lähellä, mutta täällä maalla ei julkiset kulje sujuvasti, ja ihan suoraan sanottuna en tämän apinalauman kanssa halua bussilla kulkeakaan :rolleyes:

On ajokortti ja auto. Asun sen verran syrjemmässä, että tosi hankalaa ellei mahdotonta olisi kulkeminen ilman. Kesäisin toki pyöräily onnistuisi, mutta muuten. En ajanut korttia heti 18v, vaan olin muistaakseni 21.

Ajokortti on muttei autoa.. tai miehellä on mutta niin iso etten sillä suostu ajamaan. Muutenki varmaa viimeks kakkosvaiheessa 2012 ajanu autolla..

On kortti ja oma auto. En muuten pääsisi kotonta mihinkään. Sain ajokortin heti kun täytin 18, en olisi päässyt muuten työharjoitteluihin enkä aikuiskoulutukseen. Ammattikouluun pääsin bussilla.

En ole ikinä korttia tai autoa halunnut ja asutaankin nyt sellaisella paikalla että bussilla pääsee hyvin kulkemaan. :)

On ajokortti ja autokin. Vaikka asutaan kaupungissa, julkisilla ei pääse työmatkoja ja monissa muissa tarkoituksissa julkiset ovat liian hitaita. Viimeksi viikonloppuna olin ajatellut mennä bussilla, mutta kävellen olin nopeammin perillä.
Lisäksi en migreenitaipumuksen ja astman kanssa selviä bussin hajukuormasta.

On voimassa oleva ajokortti ja perheessä autoja, mutta paljon tulee kuljettua kyllä myös kävellen ja bussilla, jos käyvät kohtuullisella vaivalla ja on aikaa.

Takaisin