Onko sinulla tatuointeja?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Löytyykö teiltä tatuointeja? Mistä? Millaisia? Jos ei löydy, oletko suunnitellut sellaisen ottamista?

Itselläni on oikeassa käsivarressa (ylhäällä) teksti jossa lukee lapseni nimi ja my joy (tyyliin "X my joy"). Se on ambigrammi, eli sen voi lukea myös ylösalaisin (jolloin siinä lukee "My joy X"). Lapseni nimi tarkoittaa eräällä kielellä 'minun iloani', joten se on myös sanaleikki.

Tänään menen ottamaan kaksi tatuointia lisää, ne symboloivat kahta muuta lastani. En viitsi paljastaa kuvia, sillä niistä voisi päätellä lasten nimet, enkä halua tuoda niitä "julkisuuteen". :) Mutta kyseessä on eräs eläin ja eräs kasvi. Toisen otan hartiaani ja toisen sääreeni.

Ei ole yhtäkään. Haluaisin jonkun, joka liittyy lapseeni, muu kuin ruusun kuva jossa lapsen syntymäaika tms. "perinteistä" . Haluaisin myös jonkun, joka kertoo minusta ihmisenä. En ole keksinyt siihenkään mitään ideoita, koska esim. en halua kuvaa vesimiehestä, vaikka sellainen olen. Tarkoitan siis sellaisia, että minut tunteva ihminen tajuaa sen, muut ei. Tai lapsen tatuoinnista ulkopuoliset ei välttämättä edes tajua sen liittyvän lapseen. Lapsen nimeäkään en siihen halua. Oiskohan jossain jotain ideoita näihin :hilarious:

Eli niin kauan kun en keksi mieluista ja järkevää ideaa, ei tule kuvia. Itseni tuntien, saattaa mennä kauan.

Niskassa ja nilkassa on tatuoinnit, olen harkinnut ottavani vielä jonkun lapseen liittyvän tatuoinnin. Hänenkin nimensä merkitsee erästä asiaa, jota en myöskään halua tässä paljastaa. :)

Ei ole, mutta tarkoitus olisi hankkia. Suunniteltuna on jo kaksi tatuointia, olen piirrätyttänyt jo molemmat. Aikaa vaan tatuoijalle en ole saanut aikaiseksi varata.

Kolme löytyy joista yksi on suuri, lasten nimet myös tatuoituna. Vauva kun syntyy lisään hänen nimensä myös, muita tatuointeja tuskin enään tulee.

Takaisin