Yksi entinen avopuoliso ja aika monta seurustelukumppania, seurustelut eivät kuitenkaan olleet mitenkään vakavia eivätkä kestäneet muutamaa kuukautta kauempaa.
2 avopuolisoa ja muutama seurustelukumppani ennen nykyistä aviomiestä. Mutta hänet tapasinkin vasta 33-vuotiaana. Et varmasti aika normimäärä siihen ikään mennessä.
Pari entistä suhdetta löytyy. Neljän vuoden suhde ensimmäiseen avomieheen, toinen neljän vuoden suhde pojan isään ja silloiseen aviomieheen. Nyt nykyisen kumppanin kanssa 1,5 vuotta. Ikääkin mulla vasta 26, oon ehtinyt...
Asuin yhdessä ja olin kihloissakin exän kanssa, 10,5 vuotta kimpassa. Varmaan olisi pitänyt erota aiemmin, mutta toiveikas ei halunnut luovuttaa. Nykyisen kanssa on 13 vuotta avioliittoa, ja lapsikin saatiin sitten 10 vuoden avioliiton kohdalla viimein.
Sitten on lukuisia lyhyitä suhteita ja hoitoja ennen ja välissä.
Minulla oli noin yhdeksän kuukauden "harjoitussuhde" juuri ennen nykyisen aviomiehen tapaamista, itse olin 17 silloin. Nykyistä suhdetta on eletty nyt vajaat 9 vuotta.
Monta monta entistä seurustelu- ja seksikumppania löytyy. Nuoruudessani vietin villiä elämää ja harrastin mm.yhden yön suhteita.
Kahden kanssa ehdin (teini)"kihloihinkin" ja kolmen kanssa asuin (1 vuoden, 4 vuotta ja n.8 vuotta)
Eksiä löytyy useita, kahden kanssa ehdin asuakin ja olla kihloissa, häitäkin suunniteltiin. Mutta kolmas kerta toden sanoi, ja vasta nykyisen kanssa asteltiin avioon. :)
Olen vain seurustellut mieheni kanssa. Mies on myös ainoa jonka kanssa olen seksiä harrastanut yhdessä 10v, tavattiin kun olin 17v. Ensi kuussa olisi häät