Onko rytmejä vielä tullut??

Jennu

Silmät suurina ihmettelijä
Ajattelin tosiaan kysellä että mitenkäs teillä, onko vielä alkanut minkäänlaisia rytmejä vauvan liikkumisen suhteen teille tulla? [:)]

Oma masuasukkini möyriskelee ja treenailee aamuyöstä aina pari tuntia, sitten aina ruoka-aikojen yhteydessä pyöritään ja sitten tietenkin kun nukkumaan pitäisi mennä niin kaveri taass löytää oman vireensä. :D olen kyllä tälle "neidille" koittanut kertoa, että iltaisin mennään nukkumaan eikä aleta tanssimaan. [:D]
 
Rytmit on jo aika selkeet: Aamulla pari muksausta, kun herään. Lounaan jälkeen sitten pitkiä jumppasessioita, jotka kestää montakin tuntia. Illalla, kun sohvalla löhötään, tulee potkua ja nyrkkiä. Nukkumaan mentäessä ei oikeastaan tunnu mitään.

Näin meillä
 
Meillä pääsääntöisesti jumppaillaan päivisin kun istahdan alas syömään/sohvalle/tietokoneelle..
Iltaisin nukkumaan mennessä ollaan rauhakseen, ja taidetaa siellä masussa yötki lepäillä kun potkuja ei ainakaan ole tuntunu. Viime yö oli poikkeus ja pari potkua tuli kun itse heräsin hetkeksi.
Aamuisin yleensä vähän potkiskelee kun mies herää, yleensä kellon soidessa havahdutaan masussaki.  Mutta kiltisti taas jatketaan unia hetken kuluttua, itse kun jatkan miehen lähdettyä nukkumista [;)]
 
voihkun kiva, no eiköhän mullakin tää pikkuneiti kohta tajua mikä on se vuorokauden rytmi ja koska nukutaan.. toivottavasti!! :D
 
Heippa!
Meillä liikustellaan aina ruokailun jälkeen. Aamuisin ei ole kovasti liikettä. Päivällä jopa töissä alkanut liikuskelemaan kun istun paikallani. Illalla kun makoilen ja luen on sit kunnon potkunyrkkeily treenit käynnissä[:)]. Kissi opettanut vaavin heräämään joka yö 3-4 aikaan, kun vaatii päästä ulos ja minä sen aina päästän (isäntä ei edes herää mouruamiseen). Saa nähdä herääkö vauva sitten joka yö syömään samoihin aikoihin [:)]
 
Täällä aamupalan jälkeen verrytellään. [:D] Pitkin päivää aika ajoin, usein just kun istun sohvalle tai teen hommia (istuen tai seisaaltaan). Aina jos syön jotain, alkaa tehojumppa. Illalla tv:n ääressä hillutaan, nukkumaan mennessä on jo hiljaista. Yöllä, kun käännän kylkeä 3-4 tyynyni kanssa, pikkuneiti taitaa havahtua vähän..mutta rauhoittuu sitten, ei haittaa unta.
 
Takaisin
Top