Onko raskausmaha kaunis vai kauhistus?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia ajatuksia raskauden aikana muuttuva keho tuo? Pidätkö kasvavaa mahaa kauniina vai kauhistuttaako jo ajatuskin isosta vauvamahasta (itselläsi)?

Omasta mielestäni raskausmaha on kaunis ja huomaan odottavani pienellä ylpeydellä että vatsa kasvaa ja alkaa näkyä, nyt kun olen raskaana. :) Eikä tarvitse murehtia pömpöttävää mahaa. Se ei ole nyt ylimääräistä rasvaa tai huonossa kunnossa olevat vatsalihakset vaan siellä kasvaa maailman ihanin lahja. <3

Kyllä pidin raskaana ollessani mahaani hyvin kauniina ja kaipaan raskausvatsaa todella, todella paljon! Alkuraskaudessa odotin kovasti mahan kasvua ja kannoin sitä ylpeydellä.:)<3

Olen aina hävennyt paksua mahaani ja raskauden aikana häpesin valtavaa kumpuani niin paljon että yritin ahkerasti sitä piilotella, mutta yritys hyvä kymmenen tulos heikko nelonen.
Ukko kyllä vatsastani piti. Onneksi edes joku.

Raskausmaha oli kaunis ja pidin usein tiukkoja vaatteita ihan loppuun asti. Positiivista raskauskokemuksessa on myös oman kehokuvan muuttuminen: aiemmin olin hyvin häveliäs vatsamakkaroitteni suhteen mutta nykyään pidän rannalla bikineitä vaikka ei litteä vatsa olekaan. Jotenkin raskausmaha muutti oman kokemukseni kehostani ja positiivisempaan suuntaan.

Minulla oli ylipainoa ja vatsaa jo ennen raskautta, mutta raskausaikana en ole kokenut minkäänlaista tarvetta piilotella vatsaa, päinvastoin, pukeudun mielelläni mahdollisimman vartalonmyötäisiin vaatteisiin :love017 Toisten raskausvatsoihin suhtaudun melko neutraalisti, omaani ihailen :hilarious:

Esikoisen raskauden myötä minulta hävisi kaikki kroppaan liittyvä häpeä. Minun kroppani on pystynyt kasvattamaan uuden ihmisen, ja se ei ole mikään pieni asia se. Enää ei ole tarvetta miellyttää ketään ulkonäöllä, joten aivan se ja sama, miltä näytän. Ihanan vapauttavaa!
Ja tosiaan esikoisen raskausaikana minäkin pidin bikinejä ensimmäistä kertaa vuosiin, koska en enää hävennyt muotojani.

Tosi kaunishan se on! Raskausajan parhaita puolia oli, kun sai esitellä raskausvatsaa. En missään nimessä pyrkinyt piilottamaan, vaan erityisesti esille. Toisaalta oli kyllä kammottavaa, kun vatsa kuitenkin oli kaikessa tiellä, edessä ja teki kömpelöksi. Mutta kaunis kuitenkin.

Tosi kaunishan se on! Raskausajan parhaita puolia oli, kun sai esitellä raskausvatsaa. En missään nimessä pyrkinyt piilottamaan, vaan erityisesti esille. Toisaalta oli kyllä kammottavaa, kun vatsa kuitenkin oli kaikessa tiellä, edessä ja teki kömpelöksi. Mutta kaunis kuitenkin.

tämä juuri! odotan itsekin innolla aikaa kun voi pukeutua vauvamasua korostavasti oli sitten mekko tai villahousukeli :Heartred

Rakastin sitä mahaa ja oli muutenkin ihanaa aikaa koko raskausaika! Ja mulla kävi kans noin et en enää häpeile omaa vartaloa vaan kannan sen ylpeydellä vaikka oiskin vähän ylimääräistä jossain :)

Takaisin